MacSOUP 2.7 - også på dansk
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 12-02-05 23:43

Så er MacSOUP 2.7 - på dansk til Classic og danske ressourcer til
MacSOUP 2.7 til Mac OS X klar til download fra

<http://www.mothsoft.dk/>

Nyt i 2.7

* Sletning af artikles fra meget store grupper er nu muligt. Det har
tidligere været så langsomt, at MacSOUP syntes at hænge.
* En ny "Alternativ skrift"der lader dig skifte til en anden skrifttype
for kun den aktuelle meddelelse. Kan bruges til at skifte til en fast
bredde skrift for meddelelser, der indeholder tabeller eller
ASCII-kunst.
* Adskillige fejlrettelser og mindre brugerfladeforbedringer.

Mogens Thyregod
moth@mothsoft.dk
www.mothsoft.dk

Fra : Steen Jensen

Dato : 13-02-05 04:20

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> Så er MacSOUP 2.7 - på dansk til Classic og danske ressourcer til
> MacSOUP 2.7 til Mac OS X klar til download

Hvor labert.
Lidt synd at dette fede program skal være en smule kringlet at sætte op,
det skræmmer sikkert nogle brugere væk.
Det er ellers det bedste af slagsen jeg har brugt til Mac, og et af de
absolut bedste overhovedet (jeg brugte Xnews, da jeg var forfalden til
pc).
--
Steen
Sendes uden porto.