Har ibm skiftet hest?
Fra : Ole

Dato : 11-02-05 10:30

bare en tanke, men salget af ibms pc afdeling kunne vel godt tyde på at de
har skiftet hest plus set i lyset af den nye cell processor kunne det se ud
til at de er ude efter at give microsoft et hug ved måske at samarbejde med
apple, hvad siger i til det? jeg ved godt at det kun er gætteri

Ole

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 11-02-05 10:34

"Ole" <o-madsen@tele2adsl.dk> writes:

> [...]
> til at de er ude efter at give microsoft et hug ved måske at samarbejde med
> apple, hvad siger i til det? jeg ved godt at det kun er gætteri

Robert Cringeley har nogen meget interessanta rtikler - også en
omhandlende det her

http://www.pbs.org/cringely/pulpit/pulpit20041209.html

http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Ole

Dato : 11-02-05 10:47

"Thorbjoern Ravn Andersen" <nospam0000@c.dk> skrev i en meddelelse
> "Ole" <o-madsen@tele2adsl.dk> writes:
> Robert Cringeley har nogen meget interessanta rtikler - også en
> omhandlende det her
>
> http://www.pbs.org/cringely/pulpit/pulpit20041209.html

så har jeg ikke læst nok, jeg troede at de solgte det hele for ikke at have
med det at gøre

Ole

Fra : Claus Albæk

Dato : 11-02-05 14:53

Ole wrote:
> [...]
> til at de er ude efter at give microsoft et hug ved måske at samarbejde med
> apple, hvad siger i til det? jeg ved godt at det kun er gætteri

jeg var under indtrykket af at, de solgte hele rumlen for at komme af
med de røde tal deres pc-division havde spyttet ud i flere år.

Fra : Zaphod B

Dato : 11-02-05 18:34

Claus Albæk <claude@eugina.dk> wrote:

> jeg var under indtrykket af at, de solgte hele rumlen for at komme af
> med de røde tal deres pc-division havde spyttet ud i flere år.

Hørt om Win-Win-situasjon? Og - nei! - det er ikke det samme som Windows
her og Windows der! Kan man _både_ bli kvitt røde tall _og_ skaffe
seg en strategisk posisjon i et "emerging market", så er jo det fint?
--
/Z

Fra : Ole

Dato : 12-02-05 03:42

"Zaphod B" <NOT.diskworld@mac.com.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> her og Windows der! Kan man _både_ bli kvitt røde tall _og_ skaffe
> seg en strategisk posisjon i et "emerging market", så er jo det fint?

jeg ved ikke så meget om disse nyheder er noget man skal lægge mærke til,
men her er artiklen
http://macdailynews.com/index.php/weblog/comments/4986/

Ole