stangbyggertips - bygge-stang-tips..
Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 22-05-01 08:35

Det er på tide at min far lærer sig at bevikle den stang færdig, jeg
begyndte på for nærmere 10 år siden, findes der nogle online kilder om dette
emne?..

mvh.
Karsten

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 23-05-01 10:03

nu fandt jeg selv et link, så om nogen derude skulle være interesseret så er
der lidt om stangbyggning her:

http://opasia.dk/sportsfiskeri/homemade/artikel_stangbyg1.shtml

K.

Fra : Micke A

Dato : 23-05-01 17:02

"Karsten Hammer Hansen" <karsten@funcom.com> skrev i meddelandet

> Det er på tide at min far lærer sig at bevikle den stang færdig, jeg
> begyndte på for nærmere 10 år siden, findes der nogle online kilder om
> [...]
Kolla in på www.maximafiske.com där finns det länkar på "länksidan" till
sidor som rör spöbyggnad.

Mvh/
Mikael