10.3.8 - hurtigere end før!
Fra : Erik Richard

Dato : 10-02-05 16:35

Hej

Hentede og installerede lige i går aftes OS X 10.3.8. Den er noget
hurtigere i opstart og i åbning af div. vinduer og lidt i performance,
når man switcher mellem flere åbne vinduer end tidl. ver..

Hvad, der i grunden un drede mig, var, at Softwareupdate ikke reagerede
og fortalte, at der var kommet en ny version af OS X. - Det plejer den
ellers nok at gøre, men OK, det gør ikke mig noget, da jeg alligevel
altid downloader 'Combined Update' og bruger den af rent
sikkerhedsmæssige grunde, da jeg en enkelt gang har været ude for, at
Softwareupdate fik maskinen (G4/1,4ghz) til at hænge i flere minutter,
før den besluttede sig til at køre videre på normal vis. Efter den 'tur'
hentede jeg så en combined update (10.3.3), og geninstallerede
opgraderingen, og efter den tid har der ingen problemer været med 'hangs'.

mvh. Erik Richard
<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Magnus Marius Rohde

Dato : 10-02-05 16:48

Erik Richard <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Hentede og installerede lige i går aftes OS X 10.3.8. Den er noget
> hurtigere i opstart og i åbning af div. vinduer og lidt i performance,
> når man switcher mellem flere åbne vinduer end tidl. ver..

Mod Parent +5, Funny

:)
--
"TV can make you think that you are being educated, when in fact all
you're doing is blinking your life away with a remote control."

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-02-05 00:41

Erik Richard skrev:

> [...]
> noget hurtigere i opstart og i åbning af div. vinduer og lidt
> i performance, når man switcher mellem flere åbne vinduer end

Det har jeg også bemærket. Har dog et problem med blæserne i
min dual G5 1.8 efter den opdatering, for de cykler op og ned i
hastighed. Har f.eks. lige sat Carbon Copy Cloner i gang med at
lave et backup og det alene får blæserne til at køre på højtryk.
Det har jeg aldrig oplevet med de tidligere versioner af OS X.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-02-05 01:27

Thomas G. Madsen skrev:

> Har dog et problem med blæserne i min dual G5 1.8 efter den opdatering,
> for de cykler op og ned i hastighed.

Nå, jeg er åbenbart ikke den eneste, som har det problem.
<http://discussions.info.apple.com/webx?14@16.9HVHar59P6i.2@.68a65306>.

--
Hilsen
Madsen