Problemer med at kopiere filer til HD
Fra : Preben Virkus

Dato : 08-02-05 02:14

Hej NG

Har følgende problem som jeg håber nogen kan hjælpe med:

Ønsker at kopiere en mappe fra DVD til tom mappe på HD.
Når jeg foretager fil kopieringen for jeg følgende fejl og kopieringen
stopper:
"Handlingen kan ikke udføres fordi der allerede findes et emne med navnet
filxxx"

Filen der volder problemer findes på DVD som både "filxxx" og "filxxx kopi"
!

Hvorfor kan begge filer ikke kopieres til HD?!

Anvender OS 10
DVD er formateret som "Universal Disk Format"
HD er formateret som "Mac OS udvidet"

Mvh.
Preben

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 08-02-05 10:05

Preben Virkus <virkus@mailme.dk> wrote:

> [...]
> filxxx"
>
> Filen der volder problemer findes på DVD som både "filxxx" og "filxxx kopi"

Tilføjelsen med " kopi" kunne jo være noget som finder selv har være
hjælpsom at hægte på. Husk på at HFS+ ikke gør forskel på store og små
bogstaver.