Canon ScanGear CS 8.2.5X fejlmeddelelse
Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 05-02-05 16:20

Hej.

Jeg har brugt Photoshop Elements 2.0 på MacOSX 10.3.7 gennem et stykke
tid. Nu har jeg købt en Canon scanner og installeret Canons medfølgende
driver ScanGear CS 8.2.5X.

Så sker der det, at jeg med ujævne mellemrum (ret ofte) får følgende
besked fra Photoshop Elements:

"Could not complete your request because the file is locked. Use the
'Get Info' command in the Finder to unlock the file."

Fjerner jeg ScanGear plugin-en fra PhotoShop, forsvinder fejlen.
Jeg har ledt som en gal efter alle filer og prefs etc. som hører til
ScanGear, og iflg. Finder/Get Info er ingen filer "locked".
Jeg har også hentet ScanGear fra nettet for at se, om det skulle være CD
versionen, som fejler, men der er ingen forskel.

Er der nogen, der har et godt råd?

Venlig hilsen
Jens Vesterdahl
<http://www.remisen.dk/jens/>