internet via usb og windows
Fra : Ole

Dato : 31-01-05 12:58

Kan det lade sig gøre at køre internet fra mac via et usb kabel til en
windows maskine og så til internettet?

jeg har ikke råd til en router lige nu, så jeg må være kreativ hvis jeg skal
have min mini mac i denne uge

Ole

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 31-01-05 13:36

Ole <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
> windows maskine og så til internettet?
>
> jeg har ikke råd til en router lige nu, så jeg må være kreativ hvis jeg skal

Med et usb kabel? Næppe, men prøv med et ethernetkabel.

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Ole

Dato : 31-01-05 13:39

"Kaj Christiansen" <kajc@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Med et usb kabel? Næppe, men prøv med et ethernetkabel.

ok, tak for svaret, så må jeg nøjes med at lære osx at kende offline

Ole

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 31-01-05 14:20

Ole <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> "Kaj Christiansen" <kajc@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> ok, tak for svaret, så må jeg nøjes med at lære osx at kende offline

Eller et FireWire kabel, hvis du har det på din Wintel.