mac blade i dk
Fra : Ole

Dato : 29-01-05 13:13

hvor på nettet kan jeg se de mac blade der kan købes i dk?

Ole

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 29-01-05 14:07

Ole <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> hvor på nettet kan jeg se de mac blade der kan købes i dk?

Hvis du mener dansk-sprogede er der vist ikke meget at komme efter.
Hvis du leder efter udenlandske blade kan du søge efter mac på
<http://www.bladguiden.dk/search.asp>

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Ole

Dato : 30-01-05 14:14

"Kaj Christiansen" <kajc@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis du mener dansk-sprogede er der vist ikke meget at komme efter.
> Hvis du leder efter udenlandske blade kan du søge efter mac på
> <http://www.bladguiden.dk/search.asp>

tak for linken, hvilke vil være mest spændende for en begynder i mac?

Ole

Fra : Ole Jensen

Dato : 30-01-05 17:08

Ole <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> tak for linken, hvilke vil være mest spændende for en begynder i mac?
>
> Ole

Jeg kan anbefale iCreate, som omhandler alle i-programmerne.
Jeg plejer at købe det i DSB-kioskerne.

Ole-J
Jeg er ikke ekspert - selvom jeg ofte udtaler mig som sådan

Fra : Steen Jensen

Dato : 31-01-05 15:52

Ole Jensen <newsplus@oleswebsite.dk> wrote:

> eg kan anbefale iCreate, som omhandler alle i-programmerne.

iCreate laves samtidigt, at en flok hulens flinke mennesker.
Da min lokale DSB kiosk ikke fører ordentlige blade, skrev jeg en mail
til iCreate.
Vupti - så sendte de mig et eksemplar kvit og frit!

Flink fyr, ham redaktøren
--
Steen
Kan besvares uden porto.

Fra : Morten Lind

Dato : 30-01-05 18:34

Ole <o-madsen@tele2adsl.dk> wrote:

> hvor på nettet kan jeg se de mac blade der kan købes i dk?
>
> Ole

I gamle dage købte jeg MacFormat, som var et meget lærerigt blad(DSB),
men de fik i 2000 eller 2001 en ny redaktør, jeg ikke brød mig om. Tjek
deres site: <http://www.macformat.co.uk/>
M.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 31-01-05 18:43

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> I gamle dage købte jeg MacFormat, som var et meget lærerigt blad(DSB),
> men de fik i 2000 eller 2001 en ny redaktør, jeg ikke brød mig om. Tjek
> deres site: <http://www.macformat.co.uk/>

macformat har jeg aldrig brudt mig om, i det hele taget har engelske
blade altid kostet en formue. Det amerikanske macuser var i sin tid
udemærket inden det blev lagt sammen med macworld. Den engelske (og det
danske) version led svært under blot at indeholde reklamer + overstatte
artikler, desværre var det ikke alle artiklerne der blev oversat og ofte
var de 3-4 måneder gamle.

Det bedste bud på et fornuftigt mac tidsskrift er med en solid margin
det tyske MacUP, men det kræver selvfølgelig at man er i stand til at
læse tysk - men det er de fleste vel?

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Ole Jensen

Dato : 31-01-05 19:37

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> Det bedste bud på et fornuftigt mac tidsskrift er med en solid margin
> det tyske MacUP, men det kræver selvfølgelig at man er i stand til at
> læse tysk - men det er de fleste vel?

Jawohl

Fra : Michel Christensen

Dato : 31-01-05 19:42

Ole wrote:
> hvor på nettet kan jeg se de mac blade der kan købes i dk?

Du har allerede andetsteds i tråden fået svar herpå, så jeg hopper lidt
videre i tankerækken;

Da der jo ikke findes nogen danske Mac-blade (det gør der ikke, vel?)
var det måske en idé at lave et digitalt magasin? Jeg tænker ikke på et
websted - dem er der jo mange af i forvejen, men et magasin der bliver
udgivet måske en gang i måneden - på fast dato, og med artikler,
anmeldelser, konkurrencer og hvad der ellers hører til et godt magasin.

Jeg skal ærlig talt indrømme at jeg intet ved om at lave magasiner..
idéen om et PDF-magasin (eller lign.) tiltaler mig bare - især hvis det
er på dansk.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 31-01-05 20:56

Michel Christensen <mc@XXXtheboomerang.org> wrote:

> Da der jo ikke findes nogen danske Mac-blade (det gør der ikke, vel?)

MacBruger har i årevis udgivet deres foreningsblad Dobbeltklik!
--
Michael Tysk-Andersen
Rønne, <tysk-andersen.dk>

Fra : Michel Christensen

Dato : 31-01-05 20:58

Michael Tysk-Andersen wrote:
> MacBruger har i årevis udgivet deres foreningsblad Dobbeltklik!

Nu tænker jeg på magasin - ikke et foreningsblad fra en brugergruppe.

(uden at kende noget til Macbruger, da det ikke ligger i mit område)