Opstart med alt-tasten nede: Navne på part~
Fra : Finn Johannessen

Dato : 29-01-05 08:16

Hej NG,

i min G4 Dual 1,25 GHz/2Gb Ram har jeg to harddiske med hver en OS 9.2.2
og en OS 10.3.7 partition.

Når jeg starter computeren og holder alt-tasten nede for at vælge
startpartition, kommer skærmbilledet med de fire partitionsikoner fint
frem, men to af partitionerne (de to OS 10.3.7 partitioner) har mistet
deres navne.

Jeg har forsøgt mig med at reparere disktilladelser, reparere med
diskværktøj og med at køre DiskWarrior, men uden held.

Er der mon nogen der har en ide til hvordan jeg kan få navnene tilbage?

Mvh
Finn Johannessen

--
Finn Johannessen - DK 1900 Frederiksberg C