Er 6210'eren fyldt med fejl?
Fra : Peter Clausen

Dato : 22-05-01 03:15

Hejsa

Jeg vil gerne vide om 6210'eren er fyldt med fejl, da man høre så meget om
at alle de nye Nokia mobiler er fyldt med fejl.

PS: Har selv en Nokia 6210 med software vers. 04.27

På forhånd tak

Pede

Fra : Nic

Dato : 22-05-01 12:22

En del software har fejl til 6210'eren...

Gå til et serviceværksted og få den nyeste 5.02 - så er du godt kørende...

Nic

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 22-05-01 13:27

"Peter Clausen" <pclausen@mail.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg vil gerne vide om 6210'eren er fyldt med fejl, da man høre så meget om
> at alle de nye Nokia mobiler er fyldt med fejl.

Der er fejl i alt.
Jeg tror grunden til at du har hørt om at der er fejl i mange Nokia
telefoner er at deres salg er steget væsenligt?
Har selv en version som skulle være kaldt tilbage p.g.a fejl men jeg har
ikke kunne finde noget der kan gå mig på nerverne.

/Dennis

Fra : Peter Clausen

Dato : 24-05-01 12:04

Takker for Infomationen.

Jo det var pågrund af deres steget salg, jeg spurgte.

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 01-06-01 18:57

> [...]
> at alle de nye Nokia mobiler er fyldt med fejl.
>
> PS: Har selv en Nokia 6210 med software vers. 04.27

Hvad er det for fejl du mener at have hørt ???

Jeg har endnu ikke haft problemer med dimsen...

Mvh Keld