bill gates
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 13-01-05 21:48

prøv at se her: http://www.berlingske.dk/business/tema:fid=100100504/

hilsen Hanne

NB: husk vi har workshop på lørdag, alle er velkomne, se mere her:

WWW.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 13-01-05 22:31

Hanne Hertzog wrote:
> prøv at se her: http://www.berlingske.dk/business/tema:fid=100100504/
>
> hilsen Hanne

Hej Hanne!

Du har da vist for travlt med workshoppen
Det var hot stuff i sidste uge !

Der går rygter om, at der skete noget pinligt, da Bill Gates
præsenterede noget på den store elektronikmesse forleden. Hvad skete
der? Jeg har set et link til en film, men jeg kan ikke få den til at
virke, da Quicktime angiveligt ikke kan finde en plug-in, der duer:

<http://home.comcast.net/~jimsowden/billgates.avi>

PS: Vi ses lørdag !!

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 14-01-05 01:01

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> on torsdag 13. januar 2005 at
22:31 +0100 wrote:

> [...]
>der? Jeg har set et link til en film, men jeg kan ikke få den til at
>virke, da Quicktime angiveligt ikke kan finde en plug-in, der duer:

Nå, ja- jeg har været ude at rejse i 5-6 dage. Min mand kom med artiklen
fra Erhvervbladet og jeg kiggede ikke på datoen. Den er fra d. 10.1.05 Den
var underskrevet med at det var fra Berlingske. Jeg gik så ind på
Berlingske hjemmeside og så at der stod nøjagtig det samme. Nedbrud fire
gange under demo af div. hvor Bill skulle vise sine fremskridt.
Hilsen Hanne
Ja, vi ses

WWW.macbruger.dk
Største og ældste forening