CyberCity ADSL: Sløvt!
Fra : flagg

Dato : 22-05-01 02:02

Jeg har for 2 uger siden fået CC 384/128 adsl og er blevet meget skuffet.
Det køre _virkeligt_ langsomt mht. alt! En ven har samme linie og man kan sagtens sige at det køre dobbel så hurtigt.
En ven som er kendt på dette område siger det måske kan være pga. af det kobber der er her hvor jeg bor ( 1 km. fra centrum, Viborg ), men det lyder da lidt usandsyndligt?
Et eksempel: I gode gamle QuakeWorld pinger jeg 50-70 på get2net's servere ( de hurtigtste i DK ), og på svenske pinger jeg 70->.
Hos min ven pinger jeg 20-40 i DK og 30-50 i Sverige.
Jeg downloader med 30 kbs og så nedefter.

Er det pga. kobberet eller er det noget soft-/hardware mæsigt?

http://www.kandu.dk/

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 22-05-01 07:15

"flagg" <flagg.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> Jeg downloader med 30 kbs og så nedefter.
>
> Er det pga. kobberet eller er det noget soft-/hardware mæsigt?

det kan være begge dele... ring ind til support.

> http://www.kandu.dk/

/jakob

Fra : John Joe

Dato : 22-05-01 16:35

> [...]
( de hurtigtste i DK ), og på svenske pinger jeg 70->.
> Hos min ven pinger jeg 20-40 i DK og 30-50 i Sverige.

3dspil-ping er rimelig afhængig af din computer. er din computer langsommere
en din vens?

Fra : Jonas C.

Dato : 22-05-01 21:26

Download dette program, det virkede hos en af mine kammerater (han kører
Win98, og den er åbentbart ikke lavet som standard til de hurtige
forbindelser):
http://www.tweakfiles.com/networking/cybertweaksdsl.html

mvh. Jonas