brænde .dmg DVD på Windows PC
Fra : Tonny

Dato : 10-01-05 16:14

Hej!

Jeg har lavet (diskværktøj) et .dmg image af hver af mine MACOSX 10.3
DVDer og nu vil gerne brænde dem med min Windows XP da min PB G4 ikke
har DVD brænder.

Men hvordan gør jeg dette. Jeg har prøvet at konvertere filerne med
toaster til .toast format og derefter omdøbe filerne til .iso eller
..nrg. Indholdet kommer fint over på DVDerne men jeg kan ikke boote på
DVDen (holder C nede).

Nogen der har erfaring/ide til hvordan man kan gøre det?

Tonny

Fra : Steen

Dato : 11-01-05 14:25

On Mon, 10 Jan 2005 16:14:07 +0100, Tonny <nomail@nomail.dk> wrote:

> [...]
>DVDen (holder C nede).
>
>Nogen der har erfaring/ide til hvordan man kan gøre det?

Hej,

jeg fandt nogle programmer, da jeg søgte på google, der skulle kunne
gøre et eller andet. Jeg lagde ikke så meget mærke til om de
konverterede filen til et andet format eller om det var et
brænder-program. Min Pc kører Linux, så jeg havde ikke noget at bruge
de programmer til.

prøv at søge på dmg2iso eller dmg to iso eller noget i den stil.

Hilsen

Steen