Kensington mus og Exposé
Fra : Carsten & Uni Vous O~

Dato : 09-01-05 20:18

Jeg har pludselig mistet min mus' evne til at aktivere Exposé. Jeg har en
5-knaps Kensington optisk USB-fyr, som tidligere har været vældigt effektiv
på Exposé-fronten, men nu vil den ikke. Kan det være en indstillingsting,
jeg er kommet til at pille ved

Vh
Carsten (10.3.7)

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-01-05 20:56

Carsten & Uni Vous Ortmann <vousortmann@mail.dk> wrote:

> [...]
> på Exposé-fronten, men nu vil den ikke. Kan det være en indstillingsting,

prøv at undlade at indlæse diveres tredieparts hid drivere, incl
kensingtons. Apples egen bør kunne hitte alle knapper.

Fra : Karl Antz

Dato : 22-01-05 21:29

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> prøv at undlade at indlæse diveres tredieparts hid drivere, incl
> kensingtons. Apples egen bør kunne hitte alle knapper.

ikke hvis du, som jeg, har 11 knapper på musen - så er du s'gu nød til
at bruge Kensingtons dribver

Hvad er det forøvrigt for noget pludselig at skrive 60 beskeder på en
gang? - du må altså snart se at få dig en lejlighed
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Henrik Münster

Dato : 22-01-05 23:32

In article <1gqt7ld.1d8qjlb1sxc81qN%karl@antz.dk>,
karl@antz.dk (Karl Antz) wrote:

> ikke hvis du, som jeg, har 11 knapper på musen - så er du s'gu nød
> til at bruge Kensingtons dribver

Hvad skal man med 11 museknapper, når man kun har 10 tommelfingre?

> Hvad er det forøvrigt for noget pludselig at skrive 60 beskeder på en
> gang? - du må altså snart se at få dig en lejlighed

Egentlig er jeg mest nysgerrig efter at høre, hvem det er, Morten
besøger hver weekend, så han får internetforbindelse. Det kan
selvfølgelig være, han bare går på McDonald's. Er der ikke noget om, at
de har trådløst internet, man kan abonnere på? Men det kan jo også være
noget mere spændende.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-01-05 00:38

> Hvad skal man med 11 museknapper, når man kun har 10 tommelfingre?

Det kommer an på hvor mange kræfter man har i de tommelfingre, Karl har
mange. Han ville kunne have repareret din PB helt uden brug af værktøj.

> [...]
> selvfølgelig være, han bare går på McDonald's. Er der ikke noget om, at
> de har trådløst internet, man kan abonnere på? Men det kan jo også være

Jeg gør som dig, hiver den bærbare med på arbejde, jeg har ellers ferie
men fik abstinenser (efter internetforbindelse, ikke slid).

Fra : Lone Schmidt

Dato : 23-01-05 20:06

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

Grineren!

> Det kommer an på hvor mange kræfter man har i de tommelfingre, Karl har
> mange. Han ville kunne have repareret din PB helt uden brug af værktøj.

Fortsætter grineren! )

Har mavekramper! ))
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-01-05 00:55

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Har mavekramper! ))

ja, ja jeg skal nok osse grine nnæste gang du får nuket din Adressebog
eller din musik samling.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Lone Schmidt

Dato : 24-01-05 07:00

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> ja, ja jeg skal nok osse grine nnæste gang du får nuket din Adressebog
> eller din musik samling.

Øeee, hvad betyder nuket?
Og jeg griner ikke mere før jeg ved hvad det betyder!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Karl Antz

Dato : 24-01-05 08:58

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Øeee, hvad betyder nuket?
> Og jeg griner ikke mere før jeg ved hvad det betyder!

Se DET synes jeg Morten sæl ska ha lov til at svare på - blot så meget:
det er noed af det ondeste der kan ske dig i dit computerliv [vuddn
laver man en lille djævel i en newsgroup?]
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Erik Richard

Dato : 24-01-05 13:45

Hej Karl

_ _
/ \____/ \
(- -)
[( /\ )]
("""")
\__/

- Ka' han bruges?
mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Lone Schmidt

Dato : 24-01-05 15:07

Erik Richard <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Hej Karl
>
> _ _
> / \____/ \
> (- -)
> [( /\ )]
> ("""")
> \__/
>
> - Ka' han bruges?
> mvh. Erik Richard

Han minder nu om en sød og rar julemand, men nu jeg ved at det skal
ligne Fanden selv, kan jeg godt se at du har givet ham nogle seriøse
horn i panden!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Karl Antz

Dato : 24-01-05 16:00

Erik Richard <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Hej Karl
>
> _ _
> / \____/ \
> (- -)
> [( /\ )]
> ("""")
> \__/
>
> - Ka' han bruges?
> mvh. Erik Richard

joda - nydeligt
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Lind

Dato : 24-01-05 17:04

> [...]

> Han minder nu om en sød og rar julemand, men nu jeg ved at det skal
> ligne Fanden selv, kan jeg godt se at du har givet ham nogle seriøse

Hmm....får man ikke også horn i panden af noget andet?
M.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 24-01-05 18:28

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> Hmm....får man ikke også horn i panden af noget andet?
> M.

Der er jeg hægtet af, hvad er det?? :-/
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Lind

Dato : 24-01-05 18:47

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Der er jeg hægtet af, hvad er det?? :-/

Hanrej
M.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 24-01-05 15:07

Erik Richard <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Hej Karl
>
> _ _
> / \____/ \
> (- -)
> [( /\ )]
> ("""")
> \__/
>
> - Ka' han bruges?
> mvh. Erik Richard

Uha! Så må jeg hellere passe på............min PB altså!

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Henrik Münster

Dato : 25-01-05 00:07

<http://www.medi-info.com/nukeit/>
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Lind

Dato : 25-01-05 07:22

> <http://www.medi-info.com/nukeit/>

? - tror da vist, nogen har nuket indholdet?
M.

Fra : Karl Antz

Dato : 25-01-05 08:56

> ? - tror da vist, nogen har nuket indholdet?

lige præcist

åhvisnulone sætter ting sammen i den rigtige rækkefølge - og husker at
nucleus betyder (atom)kærne - så finder hun måske ud af det ))))))
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Lone Schmidt

Dato : 26-01-05 06:53

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> lige præcist
>
> åhvisnulone sætter ting sammen i den rigtige rækkefølge - og husker at
> nucleus betyder (atom)kærne - så finder hun måske ud af det ))))))

Ja, jeg tør sgu´ikke grine ad Morten mere!
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-01-05 22:47

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Ja, jeg tør sgu´ikke grine ad Morten mere!

skønt, så kan kanske få lov til at gå ind i hvad man vil.(?)

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Lone Schmidt

Dato : 27-01-05 06:32

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> skønt, så kan kanske få lov til at gå ind i hvad man vil.(?)

Ja selvfølgelig kan du det

Da jeg ikke har en fjernbetjent til dine lemmer, har jeg jo ingen reel
indflydelse på hvad du går ind i!

Men kanske du kan få monteret et isight i panden, så jeg jeg kan se din
gangart, og drøne ind og fnise under dynen?
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-01-05 21:32

> Ja selvfølgelig kan du det
>
> Da jeg ikke har en fjernbetjent til dine lemmer, har jeg jo ingen reel
> indflydelse på hvad du går ind i!

Jeg mente /uden/ din næsevise indblanding.

> Men kanske du kan få monteret et isight i panden, så jeg jeg kan se din
> gangart, og drøne ind og fnise under dynen?

nej-nej, du får ikke lov til at se mig fise under dynen!

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Lone Schmidt

Dato : 29-01-05 07:06

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> Jeg mente /uden/ din næsevise indblanding.

> nej-nej, du får ikke lov til at se mig fise under dynen!

ØV! Du er altså osse så kedelig!

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-01-05 00:48

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> ikke hvis du, som jeg, har 11 knapper på musen - så er du s'gu nød til
> at bruge Kensingtons dribver

ok, jeg blev den anden dag blot overrasket over at alle knapper dukkede
op i expose på en Logitech MX310 uden der var installeret trediparts
driver SW.

> Hvad er det forøvrigt for noget pludselig at skrive 60 beskeder på en
> gang? - du må altså snart se at få dig en lejlighed

jaaaa, har du én på hånden. Skal du ikke til Indunesien og hjælpe de
fattige flodbølgeramte i et års tid?

Fra : Karl Antz

Dato : 23-01-05 10:12

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> jaaaa, har du én på hånden. Skal du ikke til Indunesien og hjælpe de
> fattige flodbølgeramte i et års tid?

betaler du min løn i den tid? - for så vil jeg gerne
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-01-05 14:14

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> betaler du min løn i den tid? - for så vil jeg gerne

kan du ikke skrive en bog dernede? Ellers er jeg sikker på at der findes
internet i Jakarta, du er jo i forvejen vant til at arbejde hjemme.