Farver forsvinder enkelte steder..?!?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 04-01-05 12:52

I OSX 10.3.7 har jeg problemer med farver på skærmen - nogle ikoner er s/h
mens andre er i farver. Jeg kan ikke give titlen på en mappe nogen farve,
den ignorerer det bare og laver den grå.

Jeg har prøvet at ændre opløsning og antal farver uden held - nogen der har
nogle ideer til hvad jeg kan prøve?

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 04-01-05 13:57

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> [...]
> den ignorerer det bare og laver den grå.
>
> Jeg har prøvet at ændre opløsning og antal farver uden held - nogen der har

Jeg kan se en disktilladelsesreperation forude. Brug diskværktøjet som
følger med styresystemet. Det burde klare ærterne. Det kan være du lige
skal logge ud og ind før du kan se en effekt.

--Martin

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 05-01-05 08:46

"Martin Agersted Jarl" <martin@sletmigjarl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan se en disktilladelsesreperation forude. Brug diskværktøjet som
> følger med styresystemet. Det burde klare ærterne. Det kan være du lige
> skal logge ud og ind før du kan se en effekt.

Det hjalp desværre ikke

Er der flere ting jeg kan prøve?

Fra : Thomas Tvegaard

Dato : 05-01-05 10:59

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote:

> Det hjalp desværre ikke
>
> Er der flere ting jeg kan prøve?

Du kan prøve at spore hvor fejlen kan ligge:

Prøv at oprette en ny bruger og log ind som denne, og se om problemet er
gået væk. Hvis det er, så ligger problemet i din brugerkonto, hvis ikke
så ligger fejlen i Mac OS X installationen.

--
Venlig hilsen
Thomas Tvegaard