Alternativ til LimeWire?
Fra : kaddier

Dato : 19-12-04 19:34

Er der nogen der kender et alternativ til LimeWire som fungere godt
under OS X?

Mvh
Per

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 19-12-04 19:44

kaddier wrote:
> Er der nogen der kender et alternativ til LimeWire som fungere godt
> under OS X?
>
> Mvh
> Per

http://www.versiontracker.com/
skriv 'gnutella' i søgefeltet
du får ti resultatet
lav din egen evaluering

--
Bjarne D Mathiesen
København N ; Danmark ; Europa

Fra : kaddier

Dato : 19-12-04 23:03

> http://www.versiontracker.com/
> skriv 'gnutella' i søgefeltet
> du får ti resultatet
> lav din egen evaluering

Tak, jeg forsøger mig med Poisoned 0.517 : )
Per

Fra : Jesper

Dato : 19-12-04 21:26

kaddier <113@andersen.cc> wrote:

> Er der nogen der kender et alternativ til LimeWire som fungere godt
> under OS X?
>
> Mvh
> Per

Ja, LimeWire CVS, kan det samme som LimeWire Pro, blot med den forskel
at denneher fungerer gratis, uden reklamer og skidteras.

Hent den på:
http://www.mager.org/LimeWire/LimeWire%204.2.6jum378%20OS%20X.dmg

Eller over Gnutellanet med Limewire magnetic link:
magnet:?xt=urn:sha1:RUUWPAVYH3OXPICVARW5OL7NVWYW2VVY&dn=LimeWire+4.2.6ju
m378+OS+X.dmg&xs=http://jum.dyndns.org:6346/uri-res/N2R?urn:sha1:RUUWPAV
YH3OXPICVARW5OL7NVWYW2VVY

--
Say hello to my little friend.---John Holmes...
DVD Collection:

Fra : kaddier

Dato : 19-12-04 23:03

> [...]
>
> Eller over Gnutellanet med Limewire magnetic link:
> magnet:?xt=urn:sha1:RUUWPAVYH3OXPICVARW5OL7NVWYW2VVY&dn=LimeWire+4.2.6ju

Tak for linken; jeg tester den. : )
Per