Hvid skærm ved opstart
Fra : John Egerup

Dato : 17-12-04 20:44

Når jeg starter min g4 cube kommer der en hvid skærm hvor der står "DEFAULT
CATCH" og noget i retning af code=300 o.s.v.
Welcome to open firmware.
To continue booting type "mac-boot". Det gør jeg og så og så kommer der bare
et helt hvidt skærmbillede med nogle svage skygger og så sker der ikke mere.
Hvad er det og hvad er der galt ???
MVH John

Fra : John Egerup

Dato : 17-12-04 21:06

"John Egerup" <john-egerup@mail.dk> wrote in message
> [...]
> To continue booting type "mac-boot". Det gør jeg og så og så kommer der
> bare et helt hvidt skærmbillede med nogle svage skygger og så sker der
Prøv evt. følgende i OF:
reset-nvram
set-defaults
reset-all
hvorefter den starter op med grå baggrund og et ikon "en mappe der er revet
over" ? Når jeg sætter en startdisk i drevet og holder c nede bliver disken
bare skubbet ud ?
MVH John

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-12-04 21:20

John Egerup <john-egerup@mail.dk> wrote:
> Når jeg sætter en startdisk i drevet og holder c nede bliver disken
> bare skubbet ud ?

Er det en _original_ CD du forsøger at boote fra?

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : John Egerup

Dato : 17-12-04 21:25

""Preben Bødker Nielsen"" <spam@events.dk> wrote in message

> [...]
> --
> http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg
> preben AT ravnekrogen.dk . ICQ 138052172 . AIM/Skype prebenbodker

Ja en original OS 9.1
MVH John