Totalt OT: DR.Munster,cykelsprg.! :-)
Fra : Lone Schmidt

Dato : 17-12-04 16:06

Hej Henrik

Først og fremmest en tak for alle dine udførlige indlæg til os alle, de
beriger gruppen gevaldigt! ;-D

Dernæst har jeg brug for en oplysning, hvor du var den første der
poppede op i hovedet på mig

Det skal dog endelig ikke afholde andre fra at svare hvis de kan

Hvad kostede en "Kildemoes Classic, Rød/gul, damecykel, i ´98?

Er det til at finde ud af? :-/
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-12-04 00:53

In article <1goy4dc.1aph1fb11xbzr4N%mailloneFJERN@netscape.net>,
mailloneFJERN@netscape.net (Lone Schmidt) wrote:

> [...]
>
> Det skal dog endelig ikke afholde andre fra at svare hvis de kan
>
> Hvad kostede en "Kildemoes Classic, Rød/gul, damecykel, i ´98?

3 eller 7 gear?

Nej, jeg må tilstå, at jeg ikke ved det nøjagtigt. I dag er der jo
adskillige Classic-modeller, og der var nok også flere modeller dengang.
Et vildt gæt er fra kr. 2.995,- til kr. 3.995,- afhængig af udstyr. Der
er jo ikke så meget inflation for tiden, så priserne har nok ikke ændret
sig gevaldigt. Har du prøvet at spørge din cykelhandler?
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Johnny Louis

Dato : 18-12-04 01:05

> [...]
> er jo ikke så meget inflation for tiden, så priserne har nok ikke ændret
> sig gevaldigt. Har du prøvet at spørge din cykelhandler?

Jeg tror du skal op over kr. 5.000,- , min kone har en 7 gears Classic
Colibri, hvor jeg mener at nyprisen var ca.kr. 5,600,- for en 3-4 år
siden.

Johnny Louis
Torremolinos
Spanien.

Fra : Lone Schmidt

Dato : 18-12-04 08:38

Johnny Louis <bendatafjerndette@postman.dk> wrote:

> Jeg tror du skal op over kr. 5.000,- , min kone har en 7 gears Classic
> Colibri, hvor jeg mener at nyprisen var ca.kr. 5,600,- for en 3-4 år
> siden.

Hej

Tak for svarene.

Det er en 3 gears.

Jeg må vist have fat i cykelhandleren, men kan huske at du engang havde
nogle oplysninger om en gl. Peugeot, kan det passe? Jeg var ihvert fald
imponeret, så jeg tænke at du måske også kunne "trylle" med gl.
cykelviden

Jeg lader jer vide hvad cykelhandleren disker op med

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Henrik Münster

Dato : 18-12-04 23:06

In article <1gozecy.1057fvk1gl3744N%mailloneFJERN@netscape.net>,
> [...]

> havde nogle oplysninger om en gl. Peugeot, kan det passe? Jeg var
> ihvert fald imponeret, så jeg tænke at du måske også kunne "trylle"

Det kan jeg da også nogle gange, men jeg ved naturligvis kun noget om de
områder, jeg har været i berøring med på en eller anden måde. Det er jo
lidt tilfældigt, hvad man samler op af viden undervejs.

> Jeg lader jer vide hvad cykelhandleren disker op med

Vi venter spændt
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Lone Schmidt

Dato : 18-12-04 20:07

> [...]
> er jo ikke så meget inflation for tiden, så priserne har nok ikke ændret
> sig gevaldigt. Har du prøvet at spørge din cykelhandler?

Cykelhandleren sagde ca. 3.400 kr.
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 18-12-04 22:40

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Cykelhandleren sagde ca. 3.400 kr.

Hvis det er en forsikringssag, så husk, at du skal tage udgangspunkt i
dagsprisen for en ny tilsvarende, der så nedskrives efter alder.

mvh.
Kaj.
--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 18-12-04 22:50

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> Cykelhandleren sagde ca. 3.400 kr.

Han læser sku nok dk.edb.mac

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Lone Schmidt

Dato : 19-12-04 08:28

> Han læser sku nok dk.edb.mac
>
> /Preben

Ja, fik sgu osse en mistanke, med den sikkerhed han spyttede prisen ud!

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-12-04 00:59

> [...]

> Det skal dog endelig ikke afholde andre fra at svare hvis de kan
>
> Hvad kostede en "Kildemoes Classic, Rød/gul, damecykel, i ´98?

med 3 gear? lige i omegnen af af 2K kr, en gearløs colibri lå vist på 3K

er det sygt at vide?

Fra : Lone Schmidt

Dato : 25-12-04 02:15

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> med 3 gear? lige i omegnen af af 2K kr, en gearløs colibri lå vist på 3K
>
> er det sygt at vide?

Næ! hvem siger det? :-/

Jeg kalder det med mit ringe kendskab til hjerner: Klæbehjerne!

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone