7110 - kan ikke gemme logo
Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 21-05-01 22:49

Hejsa

Min 7110 vil ikke længere gemme mit logo efter Mobilix skiftede navn... Når
jeg gemmer logoet forsvinder det bare.. :(

Jeg havde det samme problem da jeg fik min 7110.. men dengang sendte jeg en
besked til 888, hvorefter jeg fik en opdatering retur.. Er der nogen der kan
huske hvad teksten lyder på?? ... tror det var noget med "fix 7110" ... men
den services findes ikke ..

--
Sommerhygge fra

Michael Michel Nielsen
Viborg - Denmark
e-mail: indy@indy.dk
icq: 3890577

- Krystere dør mange gange. - Helte kun een!

Fra : Henrik Daae

Dato : 23-05-01 10:14

"Michael Michel Nielsen" <spam@indy.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> huske hvad teksten lyder på?? ... tror det var noget med "fix 7110" ...

Jeg har det samme problem, troede at det var '7110fix', denne service findes
heller ikke... jeg prøver at kontakte Orange for at høre hvad man skal
gøre....

- Henrik

Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 23-05-01 15:28

Hej

Ja, det har jeg lige fået en mail fra Orange om... bla. bla.. skriv
"7110fix" .... men den service findes heller ikke... :(((

Hvorfor f.... skulle de også sende logo'er ud, da de skiftede navn.. :(

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-05-01 15:31

Michael Michel Nielsen skrev:

>Hvorfor f.... skulle de også sende logo'er ud, da de skiftede navn.. :(

Har de sendt logoer ud til alle deres kunder?
Hvordan ved de hvem der har Nokia-telefoner og hvem der ikke har? Dem
der ikke har modtager vel ikke en 'sludder-besked'?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 23-05-01 15:40

Hej

> Har de sendt logoer ud til alle deres kunder?
> Hvordan ved de hvem der har Nokia-telefoner og hvem der ikke har? Dem
> der ikke har modtager vel ikke en 'sludder-besked'?

Tja, mit eget logo forsvandt en dag, da jeg fik beskeden "Mobilix skifter
navn til Orange - Sluk og tænd venligst din telefon" ...

og vupti.. så var mit logo væk.. og der står nu kun Orange med tekst - Jeg
kan som sagt ikke gemme et nyt logo :(

Fra : Henrik Daae

Dato : 23-05-01 10:18

Orange siger:

"Send en SMS med ordet 'logo' til 888, så skulle det virke."

- Henrik

Fra : Henrik Daae

Dato : 23-05-01 10:31

"Henrik Daae" <hd@dazzle.dk> skrev i en meddelelse
> Orange siger:
>
> "Send en SMS med ordet 'logo' til 888, så skulle det virke."
>
> - Henrik

.... og det virker så heller ikke ... jeg blev sendt ned i min Mobilix
forretning, da Kundeservice ikke kan hjælpe mig...

- Henrik

Fra : Henrik Daae

Dato : 23-05-01 15:59

Det hjalp heller ikke ... hende den søde ekspedient kunne ikke hjælpe mig
:o/

Jeg er MEGET interesseret i at høre nyt, da jeg ikke gider at se på 'Orange'
i displayet...

- Henrik