Billig og god IRL butik i Århus?
Fra : nospam

Dato : 16-12-04 14:04

Er der nogen som ved, hvor de gode butikker med EDB hardware ligger i Århus?

Jeg tænker på fx. Harddiske, netgrej, kabler, RAM osv. - når man nu lige
pludselig synes man mangler en dims og vil hen i en rigtig butik og købe den
i dag. Eller en bekendt skal have hjælp til indkøb.

Kan godt lide IRL shopping ­ gerne med god service og/eller ekspedienter,
som ved, hvad de sælger. (Eller kan indrømme det, når de IKKE ved det!)
Jeg er flyttet til Århus C fra Falkoner Allé i København, hvor jeg havde 15
butikker inden for 200 meter.

Er der noget med, at der er en FONA, hvor de ved noget om Mac?

mvh Mikael Kern

--
Bolig søges i Århus fra januar 2006: 3 værelser til mig og deledatter 3
år!!!

Mikael Kern Film - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman
EFP/ENG/OB/SNG Rentals - http://www.kern.dk - kernRE@MOVEkern.dk

Fra : Johnny Louis

Dato : 16-12-04 19:51

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> [...]
> butikker inden for 200 meter.
>
> Er der noget med, at der er en FONA, hvor de ved noget om Mac?

Jeg har tit handlet igennem Peter Kiil her fra gruppen, hos ham får du
en god og seriøs behandling.

Han er ansat hos Caslon (Apple) i Århus.

Johnny Louis
Torremolinos
Spanien.

Fra : nospam

Dato : 17-12-04 10:44

> Jeg har tit handlet igennem Peter Kiil her fra gruppen, hos ham får du
> en god og seriøs behandling.

Enig, jeg har osse handlet med PK.
Det jeg spørger om er en helt almindelig butik i Århus

Mvh. Mikael K

Fra : Steen Jensen

Dato : 17-12-04 12:32

nospam <nospam@kern.dk> wrote:

> Det jeg spørger om er en helt almindelig butik i Århus

Er Caslon ikke en ganske almindelig forretning?
Jeg skulle bruge nogle informationer, og ringede først til Officeline i
Århus. Efter flere forsøg, hvor ingen tog telefonen, ringede jeg til
Caslon.
Der fik jeg den bedste kundeservice jeg nogensinge har oplevet, endda
uden jeg købte det mindste.
Jeg er sikker på, at jeg i fremtiden vil lægge mine penge til
computerudstyr hos Caslon - DET var dæleme en god og positiv erfaring
jeg havde der.
--
Steen
noX

Fra : Christian Bech

Dato : 17-12-04 13:20

In article <BDE7464F.137EC%nospam@kern.dk>, nospam <nospam@kern.dk>
wrote:

> Er der noget med, at der er en FONA, hvor de ved noget om Mac?

Jeg har haft forbavsende gode oplevelser med både Fona Ryesgade og Fona
Østergade/Frederiksgade, men det er noget tid siden, jeg har været der.
Skurkene fra Officeline har åbnet en ny butik på Fredenstorv. Jeg har
ikke selv haft tid til at se den endnu, men det burde trods alt være
dem, der ved mest om Mac. Hvor bor du egentlig i Århus? Og velkommen.