3310 går kold?
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 21-05-01 22:15

Hej NG!

Min kærestes søster har lige fået en Nokia 3310, som går kold kort tid efter
man tænder den

Displayet "fryser", der går ca. 1 minut, og så går den kold!!!

Andre der har oplevet det / har en løsning???

Med venlig hilsen

_/) Lasse Rønlev (\_

Email: r@pc.dk

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 21-05-01 22:23

Yeps, den skal til reparation og softwaren skal opdateres.

Min er lige kommet tilbage, det tog 3 uger hos TeleDK.

/Mikael

Fra : Christian Flintrup

Dato : 13-06-01 21:24

Mikael Nørrelund Andersen <scory@worldonline.dk> wrote:

> Min er lige kommet tilbage, det tog 3 uger hos TeleDK.

Hvis man vil undgå dette kan man benytte EMTS eller TeleService.

--
Christian

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 22-05-01 06:13

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> skrev:

> Displayet "fryser", der går ca. 1 minut, og så går den kold!!!

Samme problem har min Nokia 3330.

> Andre der har oplevet det / har en løsning???

Løsning = Køb Ericsson.
Nej, problemet er at alle nye telefoner er fyldt med fejl, hvis der er
nyt software til den, så er fejlen formentligt løst.

--
Rasmus

Fra : Johnny Pedersen

Dato : 23-05-01 07:38

Jeps køb ericson

Tab den 1 gang og smid den ud (model t10s)

Ericcson = plastic

Med venlig hilsen

Johnny

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 23-05-01 14:34

" Johnny Pedersen" <JKP@ehs.dk> skrev:
> Jeps køb ericson
>
> Tab den 1 gang og smid den ud (model t10s)

T10 er en skod fon, men min gode gamle GF788 har været på gulvet
(fliser) flere gange, har fået vand ovs. Den virker stadig 10-4 og den
er ikke engang blevet ridset af 3 års brug, det kalder jeg for kvalitet!

Nokias 3330 tåler heler ikke ret meget før end plastik spånerne flyver
om ørene på en.

Vi må nok se det i øjnene, der bliver ikke lavet gode og stabile mobil
telefoner mere.

--
Rasmus