ang. margin
Fra : Thomas G

Dato : 13-02-05 20:13

hey NG.

så er jeg tilbage med et nyt problem:

min margin vil ikke som jeg vil. Den ser ikke ens ud i IE og i firefox.
Nogen der ved hvordan man løser problemet?
siden kan ses på:
http://sekten.users.whitehat.dk/test/index.php

håber nogen kan hjælpe.

Mvh. Thomas

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-02-05 21:44

Afhænger det ikke af, om du har en værktøjslinie i toppen af browseren?
Desuden antyder IE scrollbar panelet i højre side af browseren, hvilket
Mozilla ikke gør. Jeg synes umiddelbart siden ser fin ud.

- Martin

Fra : Thomas G

Dato : 13-02-05 21:51

> Afhænger det ikke af, om du har en værktøjslinie i toppen af browseren?
> Desuden antyder IE scrollbar panelet i højre side af browseren, hvilket
> Mozilla ikke gør. Jeg synes umiddelbart siden ser fin ud.

boxen med logoet og menuen skulle gerne have ens margin som det oss ser ud
som om de har i IE men i firefox kan man godt se at det ikke er tilfælget...
hvilken man oss kan se hvis man kigger i .css filen.. forstår ikke hvorfor
de 2 browsere opfatter det forskelligt..
Jeg mener ikke at det skulle have noget at gøre med scrollbar'e... men er
det eventuelt derfor?

Mvh. Thomas

Fra : Thomas Gade

Dato : 13-02-05 22:25

Thomas G wrote:

> [...]
> de 2 browsere opfatter det forskelligt..
> Jeg mener ikke at det skulle have noget at gøre med scrollbar'e... men er

problemet skyldes vist din opmåling, frem med linialen igen. Tror det
vil hjælpe.

Thomas