specielt design til IE
Fra : christoffer

Dato : 13-02-05 18:58

Hej.. er det muligt at lave et design til nogle browsere og et
til udelukkende til IE?
grunden til jeg spørger er at jeg har en side som jeg absolut
ikke kan få til at fungere i IE.
-efter at have brugt en uge på problemet er jeg kommet frem til
en som kan accepteres i IE, til gengæld fungerer det så bare ikke
i andre browsere...

[ link til html.dk hvor mit spørgsmål til løsning af problemet,
tråden er stadig åben]
http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_webdesign_html/d
efault.asp?messageid=%3C420e1528%240%2412794%24edfadb0f%40dread14
%2Enews%2Etele%2Edk%3E

Mvh.
Christoffer Buur

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-02-05 21:48

Jeg ved, at man kan have forskellige style sheets, som
træder i kraft alt efter hvilken browser der bliver brugt,
men er ikke helt klar over, om det er et javascript der styrer det.

Måske kan dette bruges:
http://www.netsteder.dk/artikler/styleskift/styleskift.html

- Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 13-02-05 22:04

> Måske kan dette bruges:
> http://www.netsteder.dk/artikler/styleskift/styleskift.html

Hmm, jeg vist lige korrigere mig selv, jeg er ikke sikker på,
at linket beskæftiger sig med style sheets til forskellige browsertyper.
Jeg tror "bare" det handler om at brugerne har mulighed for at skifte font,
farver osv.

- Martin

Fra : Thomas Gade

Dato : 13-02-05 22:28

christoffer wrote:
> [...]
> -efter at have brugt en uge på problemet er jeg kommet frem til
> en som kan accepteres i IE, til gengæld fungerer det så bare ikke

ja det er det du kan benytter conditional comments.

http://www.webdesign101.dk/xhtml/css/hacks/msconditionalcomments.php

Thomas