Web Coder 5 - visningspanel?
Fra : Martin

Dato : 10-02-05 17:59

Hej

Er der nogen mulighed for i Web Coder 5 at få vist panelet vis
filer
i venstre side og evt. låse det fast der?
Hvis ikke, vil jeg lade det være et forslag til Web Coder 6.
Det er noget af det jeg synes der er rigtig godt i Home Site
- det, at man hele tiden har direkte adgang til sine filer.

Er der forresten noget med at html.dk kører en kampagne med
tilbud på Web Coder 5 - hvor er det jeg kan læse mere om det?

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 10-02-05 20:06

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> Det er noget af det jeg synes der er rigtig godt i Home Site
> - det, at man hele tiden har direkte adgang til sine filer.

øhh jeg har den fast i venstre side, og der har den da været fra
starten, men der er jo forskellige ting som du kan få frem ved
hjælp af fanebladene i bunden f.eks. FTP

> Er der forresten noget med at html.dk kører en kampagne med
> tilbud på Web Coder 5 - hvor er det jeg kan læse mere om det?

Jeg syntes også at jeg har læst det et sted, men jeg kan ikke
huske hvor, men jeg har allerede pro-udgaven, så det betyder ikke
noget for mig.

PerR

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-02-05 22:23

> øhh jeg har den fast i venstre side, og der har den da været fra
> starten, men der er jo forskellige ting som du kan få frem ved
> hjælp af fanebladene i bunden f.eks. FTP

Jeg kan godt tage fat i vis filer panelet og flytte det rundt
på skærmbilledet, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg låser
det fast ved siden af selve editoren.
Jeg har ikke proversionen - kan det gøre en forskel?

> Er der forresten noget med at html.dk kører en kampagne med
> tilbud på Web Coder 5 - hvor er det jeg kan læse mere om det?

Jeg spurgte html.dk og fik adressen - den er her:
http://www.html.dk/redirect.asp?id=3
eller http://www.tsw.dk/pro_htmldk.php

- Martin

Fra : Per Rasmussen

Dato : 10-02-05 22:45

Martin Ploug wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Jeg kan godt tage fat i vis filer panelet og flytte det rundt
> på skærmbilledet, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg låser
> det fast ved siden af selve editoren.
> Jeg har ikke proversionen - kan det gøre en forskel?

Nej det betyder ikke noget at du ikke har proversionen, udgaverne er
ens, forskellen er egentlig kun support, og så det at ved at købe pro
udgaven støtter man det fornemme arbejde.

Jeg bliver mere og mere forvirret, prøv at sende en mail til Kasper
på tsw.dk

PerR

Fra : Martin Ploug

Dato : 10-02-05 23:20

Hej

Nu tror jeg nok jeg har fået løst problemet.
Jeg gik ind i Funktioner > Indstillinger >Interface > Nulstil
alle toolbars og docking panels.