Ruby Fruit Jungle og Passion Orange - hvad~
Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 21-05-01 21:45

Hæj hæj,

Er der nogen der ved hvad folkene fra det glimrende Ruby Fruit Jungle
foretager sig nu?

Og ligeledes med de til tider udemærkede folk fra Passion Orange?

Hislner,
Mads.

Fra : nikolaj borg

Dato : 22-05-01 10:34

"Mads Rahbek Hougaard" <mads@polisen.nu> wrote in message
> Er der nogen der ved hvad folkene fra det glimrende Ruby Fruit Jungle
> foretager sig nu?
>
> Og ligeledes med de til tider udemærkede folk fra Passion Orange?

Jeg hørte noget i radioen forleden med et par af de tidligere medlemmer i
Passion Orange, som åbenbart har startet et nyt band. Det lød ganske
udemærket uden at være fantastisk. Nej, jeg kan desværre ikke huske bandets
navn.

/Nikolaj

Fra : Uffe Christensen

Dato : 22-05-01 10:40

"Mads Rahbek Hougaard" <mads@polisen.nu> skrev i en meddelelse
> Hæj hæj,
>
> Er der nogen der ved hvad folkene fra det glimrende Ruby Fruit Jungle
> foretager sig nu?

Som du ved er bandet opløst. Rune Westnerg har netop udsendt en
tilforladelig soloplade.

UffeC