css baggrund
Fra : Ole

Dato : 06-02-05 15:53

Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor jeg har så mange problemer med det, jeg
syntes jeg gør som jeg har gjort i de andre sider, men på denne virker det
bare ikke

style="background-image: url(topa.gif); background-repeat: no-repeat;"
class=toplinks>

hvad gør jeg forkert? jeg bruger base href og det virker med links, men
baggrunds billedet kommer bare ikke med

Ole

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-02-05 16:26

Ole wrote:

> style="background-image: url(topa.gif); background-repeat: no-repeat;"
> class=toplinks>
>
> hvad gør jeg forkert? jeg bruger base href og det virker med links,
> men baggrunds billedet kommer bare ikke med

Har du prøvet at definere stien til billedet?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Ole

Dato : 06-02-05 21:30

> Ole wrote:
>

> Har du prøvet at definere stien til billedet?

jo nu har jeg, jeg fatter ikke at jeg ikke så hvor fejlen var

Tak

Ole

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-02-05 22:51

Ole wrote:

> jo nu har jeg, jeg fatter ikke at jeg ikke så hvor fejlen var

Man kan undertiden sidde og stirre sig blind på noget, der er helt simpelt i
friske øjne. Det kender jeg selv alt for godt. ;)

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Ole

Dato : 06-02-05 21:27

> Ole wrote:
>
> Har du prøvet at definere stien til billedet?

jeg har forsøgt http://localhost/dir/ til gif filen, men intet lykkes

Ole