Billede galleri kode
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-02-05 23:37

Hejsa

Ja, nu har jeg fundet et link med en ASP kode der kan lave et foto album
udfra et directory.

Jeg kan se andre har fået det til at virke, men jeg er så novice at det er
vulapyk, mon nogen kan hjælpe med en forklaring til at installere det?

http://www.hotscripts.com/Detailed/15112.html

Mvh
JR

Fra : zigma.dk

Dato : 05-02-05 00:40

> Ja, nu har jeg fundet et link med en ASP kode
Tror asp-gruppen er mere inde i det end os =)

<dk.edb.internet.serverside.asp>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jacob Møhl

Dato : 05-02-05 13:16

Jeg har selv udviklet et galleri system, godt nok i PHP. Men det
er ULTRA enkelt kik på http://greyz.dk/pics

Hvis det er noget der kunne friste så smid en mail.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 05-02-05 14:33

"Jacob Møhl" <jacob@greyz.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har selv udviklet et galleri system, godt nok i PHP. Men det
> er ULTRA enkelt kik på http://greyz.dk/pics
>
> Hvis det er noget der kunne friste så smid en mail.

Det ser fint ud. Jeg prøver lige at bøvle med det andet link først.