Center align og
Fra : JH

Dato : 01-02-05 11:50

På denne side:
http://bytewarrior.net/hardware/benchmark/

har jeg en hvid boks med tekst og billeder. Hvordan undgår jeg at når
man laver browservinduet lille, så falder billederne ud over kanten?

Måske er det den måde jeg centrerer boksen på der er forkert?

Jeppe

We have unmistakable proof that throughout all past time, there has been
a ceaseless devouring of the weak by the strong.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 01-02-05 12:54

JH skrev:

> Hvordan undgår jeg at når man laver browservinduet lille, så falder
> billederne ud over kanten?

Sæt min-width på #mainDiv til at være samme størrelse som det bredste
billede. Det virker ikke umiddelbart i IE, men det kan fikses med
javascript.

Følgende udvidelse til DreamWeaver skulle gøre det enkelt at lave
min-widht til IE. De skriver desværre ikke meget om den konkrete teknik,
men man kan se det script der genereres på en eksempelside:
<http://www.projectseven.com/extensions/info/minwidth/index.htm>

--
Jens Gyldenkærne Clausen