Michael Jackson
Fra : QuickMic

Dato : 21-05-01 21:27

Er der nogen der ved, hvornår der kommer nyt fra "King of pop"...?

QM

Fra : Andrew

Dato : 21-05-01 22:23

Den skulle have været på gaden i slutningen af 2000 (tror jeg) men MJ har
udsat den igen og igen, fordi han ikke var 100% tilfreds med den.

Mvh And

Fra : Gregers Hansen

Dato : 22-05-01 10:21

Han skal afholde en koncert i New York Madison Square Garden d. 7.
september, hvor man vil hylde Michael Jackson for det som han har gjort for
musikbranchen i de seneste 30 år! Der vil komme en masse andre og optræde,
og visse rygter går på at der vil være specielle dueter med MJ og en
kvindelig sangerinde! Og det er højst tænkeligt, at MJ vil synge en af hans
nye sange til koncerten. Man ved endnu ikke, om koncerten vil vist
world-wide live eller at den vil blive optaget og sendt på et senere
tidspunkt! Vedrørende MJ's album, så tror jeg personligt, at det vil udkomme
sidst på året eller starten af næste år. Husk på at MJ er perfektionist til
fingerspidserne, og han ved også selv, at dette album er uhyre vigtigt for
ham. De store indefra Sony fx. Tommy Mottola har udtalt, at MJ har skabt en
helt ny lyd/beat, som ingen har hørt før! Den er meget nyskabende, og den
vil sparke r..!

Glæd dig, The King is soon back!

Hilsen

Gregers

http://hjem.get2net.dk/mjj

Fra : Karsten Jensen

Dato : 22-05-01 19:30

On Tue, 22 May 2001 11:21:27 +0200, "Gregers Hansen"
<gregersh@get2net.dk> wrote:

>De store indefra Sony fx. Tommy Mottola har udtalt, at MJ har skabt en
>helt ny lyd/beat, som ingen har hørt før! Den er meget nyskabende, og den
>vil sparke r..!

Bemærk lige hvem der siger det, ikke. Pladeselskabsdirektørens
udtalelser er uvæsentlige - det er mere interessant hvad anmelder og
købere siger.

Jeg læste godt Mottolas pressemeddelelse og det lugtede alt for langt
væk af markedsføring.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Gregers Hansen

Dato : 23-05-01 09:27

> [...]
> købere siger.
>
> Jeg læste godt Mottolas pressemeddelelse og det lugtede alt for langt

Så er det bare syndt, at det ikke kun er Tommy Mottola, som har udtalt det!
Der er et hav af andre musikere, som også givet udtryk for at det nye album
vil blive noget fantastisk! Dette er ikke kun folk, som er involveret i MJ's
kommende CD-projekt!
Men det er i bund og grund også lige meget, for vi kommer til at høre
resultatet før eller siden! Så til den tid kan vi lave en diskussion, hvad
man synes om det! Men jeg vil vædde med, at der stadigvæk vil findes et hav
af kritikere, som egentlig synes godt om hans musik, men bare ikke vil
indrømme det! er tit, når folk først har fået visse fordomme overfor en
person, så er det lige meget, hvad denne person gør af gode ting, for det
vil stadig findes kritikere!

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-05-01 09:42

On Wed, 23 May 2001 10:27:03 +0200, "Gregers Hansen"
<gregersh@get2net.dk> wrote:

> [...]
>vil blive noget fantastisk! Dette er ikke kun folk, som er involveret i MJ's

De to første der sagde dette var vist Mottola og MJ's producer - men
de skal jo også sige sådan. Men ja, det bliver da interessant at høre
albummet.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Uffe Holst

Dato : 23-05-01 10:36

In an article of 23 May 2001 Gregers Hansen wrote:

> [...]
> indrømme det! er tit, når folk først har fået visse fordomme overfor en
> person, så er det lige meget, hvad denne person gør af gode ting, for det

Ja, uden tvivl. Og skulle nogen af os oprigtigt synes, at pladen ikke er
noget specielt, så vil de vel også fortsat mene, at det udelukkende er
fordi vi har fordomme.

Smag er noget meget personligt, og skønt jeg var helt vild med Thriller
dengang den blev udgivet, så må jeg jo indrømme, at jeg ikke fandt den
specielt interessant, da jeg lånte den på biblioteket i midten af 90'erne
(fik nemlig aldrig selv købt den). Hans senere udgivelser har efter min
mening heller ikke været specielt interessante.

Han er helt sikkert en dygtig musiker, men lad være med at forvente, at vi
alle er enige med dig i din lovprisning af hans nye album, når det bliver
udgivet. Og lad være med at blive sur over vores meninger.

Det er ikke for at starte en ny diskussion om emnet, for den har vi haft
nærmest hver gang Michael Jackson bliver lovprist af dig, så EOD herfra.

--
Uffe Holst

Fra : Gregers Hansen

Dato : 23-05-01 13:32

Endelig kom Uffe med en udtalelse! Jamen jeg vil kun give dig ret i, at man
har hver sin smag! Det jeg mente med det var, at folk ikke kan argumentere
med, at hans musik er dårlig bare fordi at han ser grim ud eller andre
tåbelige udtalelser! Jeg kan da heller ikke forlange, at folk skal have den
samme smag som mig, og det har jeg heller ikke tænkt mig! AMEN!

Uffe du kan selv EOD herfra!!!

---
Gregers

Fra : Chris

Dato : 22-05-01 16:32

On Mon, 21 May 2001 22:27:21 +0200, "QuickMic" <mss9b@worldonline.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved, hvornår der kommer nyt fra "King of pop"...?

Der har længe cirkuleret noget på Napster. Men guderne må vide om Mr.
Jackson er blevet filtreret fra af den amerikanske kongres og
højesteret.

Titlen på det nummer, jeg har hørt, er: "She Was Loving Me".

kh
Chris Hansen

Fra : Gregers Hansen

Dato : 22-05-01 18:59

Den sang, som du fortæller om "She was loving me" fra Napster er IKKE en ny
Michael Jackson-sang. Den hedder oprindeligt "Mind is the magic" og er fra
slutningen af 80'erne! Nyeste dato vedrørende MJ's kommende album er
september måned! JUBIIIIIIIIIIIII