ISDN router problem
Fra : Jakob Madsen

Dato : 21-05-01 20:55

Jeg er løbet ind i et lille problem med en ISDN router. Den vil ikke koble
sig på nettet. Selve forbindelsen virker som den skal, og man kan pinge
routeren, og den med følgende program siger at den er ok, den meddeler godt
nok en fejl med BACP, men når man disabler den så ser alt fint ud, kunden
bruger den primert til at forbinde ham til sine mail server, og han siger at
den ene forbindelse til mailserveren røg om morgnen, og et par timer senere
kunne han ikke få kontakt til den anden mailserver, plus at han ikke mere
kunne kommer på internettet.
Kunden har ikke rørt ved serveren eller opsætningen.

Det hele kører på en nt4 server og der er ca. 6 nt workstations og ISDN
routeren er en Intel Express 8100 Router.

Jeg håber at der er en der kan komme med en løsning.

--

JM Internet
v/Jakob Madsen

\!/
(@ @)
o00-(_)-00o

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-05-01 21:06

"Jakob Madsen" <webadmin@it.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg håber at der er en der kan komme med en løsning.

Lidt svært på det givne materiale.
Kan du ikke få hevet noget log ud af routeren. PPP og Q931 log fx

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855