Vis sendemast på 3210 ??
Fra : JØRGEN STARUP

Dato : 21-05-01 20:58

Kan det lade sig gøre hvis ja Hvordan ?

--
MVH Jørgen Starup
e-mail boble@get2net.dk
JoeSta@europe.lego.com

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-05-01 20:49

JØRGEN STARUP skrev:

>Kan det lade sig gøre hvis ja Hvordan ?

Det er afhængigt af din udbyder. Du kan prøve at slå det til, hvis der
ikke sker noget, så understøtter din udbyder det ikke.

Sonofon understøtter det ikke, TDC og Telia gør. Jeg ved ikke med
Mobilix.

Tast Menu 4-2-2-1 for at slå celleinformation til.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : JØRGEN STARUP

Dato : 21-05-01 21:13

Øv . Det er Sonofon

--
MVH Jørgen Starup
e-mail boble@get2net.dk

> [...]
> Mobilix.
>
> Tast Menu 4-2-2-1 for at slå celleinformation til.

..

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 21-05-01 21:37

Mobilix gør heller ikke. Ikke dengang de hed Mobilix ihvertfal.....men med
Orange ved jeg ikke helt

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : Spiritus

Dato : 22-05-01 22:11

jo moblix understøtter det i kbh og andre steder rundt om i landet, nok kun
storbyer.

Fra : Snoop [ZoP.dk]

Dato : 23-05-01 11:28

Det kan godt være at jeg husker forkert. Men da jeg var i kbh sidste sommer
(2000) mener jeg ikke, at det virkede. Men det kan stadig være, at jeg bare
havde indstillet min 3210 forkert. Jeg bor også kun i en lille by midt i
jylland, hvoe mobilix ihvertfal ikke understøtter Celleinfo.
Men undskyld for ulejligheden

--
/Snoop
Flower me @ 17613978

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 23-05-01 08:32

Hvornår er de stoppet med det??? I august og november understøttede det det
i hvert tilfælde...

/Henning

---
Wanna make money? Click here:
http://www.desktopdollars.com/gateway_click.asp?id=Fuxie

Fra : Kim Bjoern

Dato : 22-05-01 04:33

> Sonofon understøtter det ikke, TDC og Telia gør. Jeg ved ikke med
> Mobilix.
>
> Tast Menu 4-2-2-1 for at slå celleinformation til.

Og du skal huske at tilføje koden 050 i din liste, der viser senderens navn.

Kim

Fra : Karsten Vinding

Dato : 22-05-01 06:42

Kim Bjoern wrote:

> Og du skal huske at tilføje koden 050 i din liste, der viser senderens navn.

Det vil jeg gerne have uddybet. Hvor præcist skal man skrive 050, og
hvad forskel skulle det gøre?

Jeg har i årevis kørt med celleinfo slået til, uden at gøre andet, og
mine telefoner har fint vist hvilke master jeg var koblet på.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.