Hej!
Vi har en masse support / spørgsmål, og jeg kunne godt tænke mig et lidt
lettere system i Outlook eller OE,
da samme spørgsmål ofte bliver besvareret mange gange dagligt (Kender godt
SUPPORTFighter, men syntes at 2000+moms pr . måned er for meget for
produktet ).
Kan man f.eks. oprette en masse standardsvar, og f.eks. finde et svar
hurtigt via et træ.
- Datakabler -> Nokia -> Opsætning af USB Datakabel ?
Hvilke programmer understøtter
kablet ?
Hvad koster et USB Datakablel ?
Osv osv osv.
Altså således at hvis en kunde henvender sig og sprøger til en opsætning af
et Nokia datakablel, kan vores supporter blot hurtigt klikke "Datakabler" ->
"Nokia" -> Opsætning af USB Datakabel, og give kunden et hurtigt svar.
På forhånd tak,
--
Med venlig hilsen / Best regards
Thomas Andersen
CellShoppen I/S
www.CellShoppen.dk