Kopiere en webside, så den kan flyttes ove~
Fra : Skindbeni

Dato : 13-02-05 23:59

Hvordan kan jeg kopiere en webside, så den kan flyttes over og ses på en
bærbar computer uden internet?

Hvad skal jeg kopiere og hvor fra og hvorhen?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-02-05 12:07

Skindbeni skrev:

> Hvordan kan jeg kopiere en webside, så den kan flyttes over og ses på en
> bærbar computer uden internet?

Er det en enkelt side eller er det et site der skal kopieres?

I flere (sikkert de fleste) nyere browsere kan man gemme en hel side
direkte via menuen.

IE: Filer => Gem som...
Firefox: Files => Save Page As...
Opera: Filer => Gem med billeder som...

Alle tre browsere kan gemme siden som html med tilhørende billeder
placeret i et bibliotek ved siden af. IE kan desuden gemme i sit eget
mht-format (Webarkiv). Det kan være lidt lettere at håndtere, men til
gengæld er det ikke sikkert at andre browsere end IE kan åbne siden.

--
Jens Gyldenkærne Clausen