IE Browser driller pludselig
Fra : Søren Christensen

Dato : 13-02-05 17:56

Hej

På mange sider når jeg skal ind på dem kommer et lille Vindue hvor der bla
står

Der opstod en fejl under kørslen.
Vil du søge efter fejlen?

Linie:12
Fejl: Tilladelse nægtet.

Jeg kan så sige nej og så kommer siden alligevel for det meste. Men det er
temmeligt belastende.
Hva er der galt og endnu bedre. Hva kan jeg gøre ved det?

Venligst

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-02-05 19:00

Den 13-02-05 17.55 skrev Søren Christensen følgende:

> Der opstod en fejl under kørslen.
> Vil du søge efter fejlen?
>
> Jeg kan så sige nej og så kommer siden alligevel for det meste. Men det er
> temmeligt belastende.

Du kan nemt fjerne beskeden, som alligevel ikke er beregnet til dig.
Tjek afsnittet "Undgå advarsler om JavaScriptfejl" på:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-02-05 19:19

Søren Christensen wrote:

> Der opstod en fejl under kørslen.

Subj. IE driller pludselig ...

Mig bekendt er det ikke noget den pludselig er begyndt på. Det har den
gjort i mange år

--
Benny

Fra : L.E.P.

Dato : 14-02-05 07:30

Sun, 13 Feb 2005 17:55:56 +0100, skrev "Søren Christensen"
<master.clio@12move.dk> :

> [...]
>temmeligt belastende.
>Hva er der galt og endnu bedre. Hva kan jeg gøre ved det?

Internetindstillinger>fanen Avanceret > sæt flueben ved "Deaktiver
scriptfejlfinding" og fjern det ved "Vis en meddelelse ved hver
scriptfejl".

Der findes også andre ting samme sted som man kan ændre så IE bliver
nemmere at arbejde med.

Hilsen Lars.