MSN toolbar forsvinder af sig selv
Fra : Brian Lund

Dato : 09-02-05 20:47

Jeg hjælper min nabo med at ordne sin computer, hun bruger Internet
Explorer, og MSN toolbar for at slå pop-ups ihjel...

Da jeg installerede MSN messenger kom toolbaren frem og virkede fint, efter
et par dage ringede hun at det var galt, at den var forsvundet! Jeg kiggede
lidt på det, selvom MSN toolbar var markeret under "toolbars" menuen så var
den altså ikke at se, og pop-up blockeren virkede heller ikke! - Jeg prøvede
at afinstallere toolbar'en, og installere den igen som løs install, men den
kom stadigt ikke frem! - Jeg prøvede så at installere google toolbar, men
den virkede heller ikke!

Så jeg afinstallerede MSN messenger, og MSN toolbar, installerede MSN
messenger+toolbar igen, og så var den der igen, så jeg gik hjem... Nu har
hun så ringet igen og sagt at den er forsvundet, selvom der stadig er
flueben i den under toolbars!

Hvad kan der være galt? - Mit gæt er at det kunne være noget spyware, men
hvis nogen har et endegyldigt svar vil det jo være nemmere for mig ;)

Jeg overvejer at installere firefox hvis hun ellers går med til det... Dét
virker sgu :)

Forresten siger computeren ofte noget med at der ikke er nok virtuel
hukommelse, det til trods at jeg har ladet windows selv bestemme over
swap'en... Satans windows XP...
Det er iøvrigt en Athlon 950 med 256 MB RAM...

Krydspostet til d.e.i.s.browser og d.e.s.ms-windows, FUT til den
førstenævnte.
Brian

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 10-02-05 14:49

> Jeg overvejer at installere firefox hvis hun ellers går med til det... Dét
> virker sgu :)

Nemli' jah :)

> [...]
> swap'en... Satans windows XP...
> Det er iøvrigt en Athlon 950 med 256 MB RAM...

Spørgsmålet er vel hvor meget plads der er tilbage på harddisken ? hvis
den er sat til nogen og 700MB virtuel, er det garanteret et program som
sluger den virtuelle... Prøv task manageren (engelsk) og sæt virtuel
fane på i process listen

Fra : Brian Lund

Dato : 10-02-05 17:50

> [...]
> den er sat til nogen og 700MB virtuel, er det garanteret et program som
> sluger den virtuelle... Prøv task manageren (engelsk) og sæt virtuel

Den er sat til automatisk at regulere det, fra et drev med 11 GB ledigt!

Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 10-02-05 21:06

> [...]
> Explorer, og MSN toolbar for at slå pop-ups ihjel...
>
> Jeg overvejer at installere firefox hvis hun ellers går med til det... Dét

Det blev til firefox :D

Brian