Tv2 Sputnik virker pludselig ikke
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 07-02-05 10:29

Hej

Jeg har pludselig problemer med at se Tv2 Sputnik. Jeg åbner www.sputnik.dk
i internet explorer og når jeg skal åbne konsollen kommer jeg aldrig videre
end til der hvor den tester ens system, og så kan jeg trykke "videre". Der
sker bare intet når jeg trykker på "videre". Der er ellers flueben i alt, så
alt burde fungere. I status baren i browser vinduet står der
"javascript:acquireLicense();" når jeg kører musen hen over "videre"
knappen. Og som sagt, der sker intet når jeg klikker.

Er sputnik nede eller er det min computer der bare pludelig ikke vil?

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 07-02-05 10:30

"Jógvan Lindenskov" <sdghy@dhdf.dk> wrote in message
> [...]
> over "videre" knappen. Og som sagt, der sker intet når jeg klikker.
>
> Er sputnik nede eller er det min computer der bare pludelig ikke vil?

PS. Nu fik jeg en "Done, but with errors on page" når jeg klikker på
"videre" knappen. Altså jeg kommer ikke videre, men det er hvad der nu står
i status baren. Når jeg klikker for at se detaljer om fejlen er dette hvad
der står

Line: 124
Char. 5
Error: 'license' is null or not an object
Code: 0