FF og map24.de
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 05-02-05 10:22

Jeg synes map24.de er et ret fantastisk sted.
Men jeg kan ikke få kortet frem i FF.

ER der nogen, der ved om det kan lade sig gøre?
Tak
Peder

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-02-05 11:22

On Sat, 5 Feb 2005 10:21:50 +0100, "Peder Hanghøj" <peder@hanghoej.dk>
wrote:

>Jeg synes map24.de er et ret fantastisk sted.
>Men jeg kan ikke få kortet frem i FF.

Du har ret, det er et fantastisk sted.

Den virker fint her med FF ver 1.0 DK. Mon ikke du mangler at
installere noget Java? Prøv og besøge siden her og download Java

http://www.java.com/en/index.jsp

Mvh
Jesper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-02-05 13:21

Jesper Hansen wrote:

> Du har ret, det er et fantastisk sted.

Det er ihvertfald bedre end mappoint på msn

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-02-05 13:37

On 05 Feb 2005 12:21:13 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Det er ihvertfald bedre end mappoint på msn

Den kender jeg slet ikke...

/jesper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-02-05 16:53

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-02-05 22:44

On 05 Feb 2005 15:52:55 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

Ja det har jeg ikke råd til i benzin at følge

/jesper

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-02-05 01:05

Jesper Hansen wrote:

> Ja det har jeg ikke råd til i benzin at følge

Der må grædes

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 05-02-05 14:41

Når jeg går ind på siden og vælger download skriver de
Java Software installed.

Peder

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-02-05 15:01

On Sat, 5 Feb 2005 14:41:19 +0100, "Peder Hanghøj" <peder@hanghoej.dk>
wrote:

>Når jeg går ind på siden og vælger download skriver de
>Java Software installed.

Så ved jeg squtte hvad det så kan være, men prøv at slette din Cache
under indstillinger.

Mvh
Jesper