internet Explorer
Fra : Jorgen

Dato : 05-02-05 07:37

jeg har slette internet Explorer på skrivebordet,
vil gerne have den tilbage på skrivebordet.
hvad heder filen og hvilken bibliotek er den i ?

Jørgen

Fra : Jorgen

Dato : 05-02-05 08:07

Hej igen

ved at jeg har slette den kan jeg ikke komme på nettet
hvad kan det skyldes ?

Jørgen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 05-02-05 18:18

> ved at jeg har slette den kan jeg ikke komme på nettet
> hvad kan det skyldes ?

Du har vist afinstalleret programmet. Det er ellers næsten umuligt.

Kik i Kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer > Tilføj/fjern
windowskomponenter og se på den liste, der kommer, om Internet Explorer
mangler et flueben.

Mark