lukke tap i FF
Fra : John Jachmsen

Dato : 02-02-05 20:55

Hejsa
Hvordan sætter jeg min mus (logitech MX700) op til at lukke tabs med en
knap?
Når jeg midtklikker på et link bliver siden loaded i et nyt faneblad,
hvordan sætter jeg fx. knap 4 til at lukke aktuelle faneblad?
Vil man evt. kunne sætte midterknappen til at åbne en ny side i et
faneblad, når der klikkes på et link og til at lukke faneblad når der
klikkes andetsteds end på et link.
Det er hele 2 funktioner

Thx
JJ

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-02-05 22:41

Den 02-02-05 20.54 skrev John Jachmsen følgende:

> [...]

> Vil man evt. kunne sætte midterknappen til at åbne en ny side i et
> faneblad, når der klikkes på et link og til at lukke faneblad når der

Måske jeg misforstår dig, men får du ikke netop åbnet linket i et nyt
faneblad efter at have midterklikket på det? Du kan lukke et faneblad
ved at midterklikke på det.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : John Jachmsen

Dato : 02-02-05 22:47

Hold k... man
Det var jeg ikke klar over man kunne -altså midterklikke på fanebladet
og få det lukket på den måde
Nå men det jeg mente var igrunden af man bare skulle kunne midterklikke
et hvilket som helst sted på siden og så få lukket det faneblad.

Tak for svar
/JJ