Ustabil forbindelse?
Fra : The Grif

Dato : 31-01-05 10:58

Hej har kørt med ADSL fra TDC uden problemer et halv års tid
men de senere dage er forbindelsen blevet ustabil, den henter
ny netværks adresse hvert 5 min. Kan ikke se at TDC skulle
have nogle problemer, det er en 2Mbit forbindelse på Win XP
Pro med sp2, Internet explore og outlook ekspress. Nogen
der har nogle forslag til hvad man kan checke og evt. lave om.
Jeg bruger bare default instillinger for internet.

Mvh Lasse

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 04-02-05 10:32

"The Grif" <NOMAIL@NOMAIL.CCCP> skrev i en meddelelse
> [...]
> der har nogle forslag til hvad man kan checke og evt. lave om.
> Jeg bruger bare default instillinger for internet.

Har du snakket med TDC.
Jeg havde et lignende problem, det blev løst ved at bytte modem i en TDC
butik!
Ring til dem på 80 80 80 80, og få dem til at checke forbindelsen.

Bo