Firefox og temp. internetfiles?
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 10:21

Hej

Jeg er delvis gået over til firefox efter en hijack har okkuperet min IE.
Den er dog fixet nu.

Ved nogen, hvor Firefox gemmer temporary internetfiles og cookies?

Hilsen
Thomas

--
Hvis du vil skrive til mig skriv til tholsnabelaget2netpunktumdk

Fra : ck

Dato : 30-01-05 11:19

> Ved nogen, hvor Firefox gemmer temporary internetfiles og cookies?
>
> Hilsen
> Thomas
> Hvis du vil skrive til mig skriv til tholsnabelaget2netpunktumdk.
Må vi andre ikke vide hvor de gemmer sig,.
Så lad være og skrive til ham på hans mail og gør det her i gruppen, så vi
andre kan få glæde af det.

mvh ck

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-01-05 11:43

"ck" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Må vi andre ikke vide hvor de gemmer sig,.

Det eneste jeg har kunnet finde ud af er at de efter hvad jeg kan se gemmer
sig i:
Temp-filerne: C:\Documents and Settings\Ejer\Application
Data\Mozilla\Firefox\Profiles\cj6iev3q.default\Cache\
Cookierne: C:\Documents and Settings\Ejer\Application
Data\Mozilla\Firefox\Profiles\cj6iev3q.default\cookies.txt

og hvor cj6iev3q.default nok er forskelligt fra maskine til maskine
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 30-01-05 11:54

Thomas Olsen wrote:

> Jeg er delvis gået over til firefox
[...]
> Ved nogen, hvor Firefox gemmer temporary internetfiles og cookies?

Hos mig ligger de i:
"C:\Documents and Settings\Lars\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\qfud4i2m.default\.."

Hos dig ligger de sikkert et lignende sted, såfrem du bruger Windows 2000
eller XP.

--
Mvh. Lars

Fra : Henrik Gemal

Dato : 30-01-05 14:18

Thomas Olsen wrote:
> [...]
> Den er dog fixet nu.
>
> Ved nogen, hvor Firefox gemmer temporary internetfiles og cookies?

Alle Mozilla Firefox'es filer ligger i dit profile directory.
Hvordan finder jeg så min profil. Se her:
http://gemal.dk/mozilla/profile.html

Du kan læse om de forskellige filer i din profil her:
http://gemal.dk/mozilla/files.html

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk