Træt af Telia ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 21-05-01 20:25

Er jeg den eneste der er træt af Telia ?

De opkræver gebyrer for noget der ikke koster, lover at trække det fra
næste regning, men gør det ikke alligevel. Lover så at gøre det på den
næste igen, men det gør de heller ikke. Besvarer ikke e-mails sendt
til tif@telia.dk selv om de lover at sende svar indenfor 5
arbejdsdage.

Men de er altid åh.. så flinke at tale med. Det er rigtigt hvad man
kunne læse i Ekstra Bladet i lørdags, at de er "nogle flinke
skiderikker" hos Telia.

Claus

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 21-05-01 20:41

Claus> Er jeg den eneste der er træt af Telia ? De opkræver gebyrer
Claus> for noget der ikke koster, lover at trække det fra næste
Claus> regning, men gør det ikke alligevel. Lover så at gøre det på
Claus> den næste igen, men det gør de heller ikke. Besvarer ikke
Claus> e-mails sendt til tif@telia.dk selv om de lover at sende svar
Claus> indenfor 5 arbejdsdage.

Claus> Men de er altid åh.. så flinke at tale med. Det er rigtigt
Claus> hvad man kunne læse i Ekstra Bladet i lørdags, at de er "nogle
Claus> flinke skiderikker" hos Telia.

Nope du er ikke den eneste! Jeg kæmpede en brav kamp for at sige mit
abonnement op... ud over at de påstod jeg ikke kunne læse/forstå
kontrakten (jeg havde ret!) så var de næsvise og at komme i kontakt
med dem var praktisk talt umuligt... jeg slap dog endelig af med deres
crappy abonnement, og skal *aldrig* have telia igen...

Mage til mangel på service skal man lede længe efter.

/Thomas

--
/"\ | "To alcohol! The cause of - and solution to -
\ / | all of life's problems!" -- Homer Simpson

Fra : Lise S

Dato : 21-05-01 22:15

Claus E Beyer <cebeyer@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9ebq6j$22gh3$1@ID-62896.news.dfncis.de...
> [...]
>
> Men de er altid åh.. så flinke at tale med. Det er rigtigt hvad man
> kunne læse i Ekstra Bladet i lørdags, at de er "nogle flinke

Min oplevelse af Telia er nu ganske god.

Jeg havde et problem i forbindelse med oprettelsen af mit mobilabonnement
for et års tid siden, men blev ringet op af en sød pige, der løste mine
problemer med det samme.

Jeg har haft kontakt til dem en del gange, og har bemærket at de på det
sidste stort set ikke har haft ventetid på deres telefonlinie.

/Jack

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 22-05-01 10:44

"Lise S" <lises2000@yahoo.dk> wrote in message
> Jeg har haft kontakt til dem en del gange, og har bemærket at de på det
> sidste stort set ikke har haft ventetid på deres telefonlinie.

Det er vel fordi de ikke har så mange kunder længere.....

Joakim

Fra : Møgelmose

Dato : 22-05-01 17:15

Til gengæld er de ret dumme:
En af mine venner har Telia taletid (hun tænker på at skifte)
Som i jo nok ved kan man godt få minus på sit telia taletids-kort...
Hun havde minus 357 (plus/minus 10 kr)....
Hun ringede ind til dem og sagde at hun ikke kunne få sit taletidskort til
at virke når hun købte noget og satte det ind registrerede telefonen det
ikke og det var 150,- det drejer sig om... (hun havde ikke købt taletid
overhovedet)
Damen inde hos telia var så venlig at give hende en forklaring med at deres
system godt kunne være fejl befængt engang imellem når de lavede back-up og
gav hende 0,- kr på sin konto og 200 kr i undskyldning så hun tjente godt og
vel 500 kr på den måde
Så kan i kalde det snyd men de kan da bare udanne deres personale bedre og
undersøge disse fejl bedre...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : jan steen sørensen

Dato : 22-05-01 21:55

Møgelmose skrev i meddelelsen <9ee3d0$t7a$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>vel 500 kr på den måde
>Så kan i kalde det snyd men de kan da bare udanne deres personale bedre og

Og det har faktisk ikke kostet Telia en krone at gøre dette - bortset fra
mistet indtjening - det kan også kaldes kullance, eller kundepleje.
Ret dårligt at "relamere" med det - men skulle lige dele
"begejstringen".....

"En håndværker taber et søm, kravler han ned af stigen for at samle det op?
Nej han lader det ligge, og tager et nyt.. - det kan ikke svare sig at
bekymre sig om det spildte."

TDC har en lignende ordning over for visse reklamationer - men jeg fortæller
ikke mere, det kan bare ødelægge det for andre.

Jan