Nogen der kender Jaga Jassist? (Norsk jazz~
Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 21-05-01 20:01

Hej,

Forleden hørte jeg et norsk band, der spiller noget lidt hurtigt jazz-agtigt
halløjsa, med rigeligt af den gode xylofon og lidt elektroniske elementer.

Det hedder _muligvis_ Jaga Jassist, men det er ikke stensikkert. Er der
nogen derude der ved hvad jeg snakker om, og muligvis kan komme med flere
oplysninger om orkestret? Jeg har forsøgt at finde ud af mere, uden held.
Men ligeså snart jeg gør, skal jeg edderbrodereme eje alt hvad de har lavet,
for splitte mine bramsejl hvor er det godt!

Hilsner,
Mads.

Fra : Paul

Dato : 22-05-01 01:13

Mads Rahbek Hougaard <mads@polisen.nu> wrote:

> [...]
> Men ligeså snart jeg gør, skal jeg edderbrodereme eje alt hvad de har lavet,
> for splitte mine bramsejl hvor er det godt!

Plateomtaler og intervju med gruppen, som forøvrig heter Jaga Jazzst,
finner du på www.panorama.no. Søk i arkiv (på bokstaven "J" og "Singler"
under "Plater" og under "Intervju"). Meget bra band, meget bra plate.

mvh.

Paul A.N.
--
www.panorama.no
Panorama Media

Fra : Mads Rahbek Hougaard

Dato : 21-05-01 23:42

Hej Paul,

Tusind tak for dit lynhurtige svar!
Er de store i Norge? Er det et nyt band?

Hilsner,
Mads

Fra : Paul

Dato : 22-05-01 01:50

> [...]

> Hej Paul,
>
> Tusind tak for dit lynhurtige svar!
> Er de store i Norge? Er det et nyt band?

De har holdt på noen år, men kom først med sitt debutalbum nå i vår.
De er store i konsertsammenheng - veldig bra liveband - og i antall
medlemmer

Paul

--
www.panorama.no