Diskussionsforum i FP2000
Fra : Anders

Dato : 21-05-01 18:55

Jeg skal have oprettet et diskussions forum på et mindre web site. Der
findes ikke et standard i FP2000 vel?

Og hvis ikke, kan man hente et gratis et sted uden banner reklamer etc?

Mvh: Anders
Fjer X for at svare direkte

Fra : Jesper Christensen

Dato : 21-05-01 19:26

Hvis du vælger at oprette et nyt websted i FP2000 kan du vælge "Guiden
Diskussionsforum"

Med venlig hilsen
Jesper

Fra : Ulrik Friis

Dato : 23-05-01 10:04

Forudsætter dog at din server er forsynet med FrontPage Server extensions.
Ulrik