Skærme
Fijala 3554
Hjælp... Kan ikke starte med DVI
Fra : Christian F

Dato : 13-02-05 18:04

Hej
Jeg er netop blevet den lykkelige ejer af en Xerox XL775D skærm...

Jeg har bare et problem:
Når jeg tilslutter dvi kablet til grafikortet og starter computeren op,
kommer der kun lige billede på i starten,
indtil at den har kørt forbi bios... herefter mister skærmen signal og man
kan høre at harddiskene står stille.
Dvs windows bliver ikke læst ind.
Skærmen (og computeren) kører uden problemer med det alm VGA kabel. Jeg kan
også skiftet kabel til dvi NÅR windows er indlæst, så virker det. - men det
er jo ikke så praktisk !

Hvad pokker kan det skyldes ?
Jeg har tjekket i biosindstillingerne, men kan ikke finde noget om dvi
tilslutning,

Pft
Christian

Ps. har et GF6800 grafikkort

Fra : LNC

Dato : 13-02-05 18:24

det kunne være dit valg af primær og sekunder skærm der lige skal justeres
lidt ;)

Mvh Lr

Fra : Christian F

Dato : 14-02-05 16:23

Hmmmm
Næ, problemet er jo at windows ikke starter op tilsluttet dvi porten
(harddisken snurrer ikke engang)

Fra : LNC

Dato : 13-02-05 18:26

primær contra sekundær skærm måske ?