Skærme
Fijala 3554
Sony vs LG Electronics
Fra : Anders Rasmussen

Dato : 21-05-01 16:55

Hej, jeg står og skal ud at have ny 19" skærm, men hvad skal jeg vælge??

LG Electronics Flatron 915 FT Plus
eller
Sony Multiscan CDP-E400P
eller
Sony G400 eller G420 (hvad er forskellen)?

Argumenter for og imod??

Fra : sbc

Dato : 22-05-01 14:18

lg er super - og så slipper du for 'trådene'
søren

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 22-05-01 15:14

Hvordan er skarpheden og indstillingsmulighederne i forhold til Sonys?

Fra : frenzy

Dato : 22-05-01 19:28

"sbc" <sbc-dk@post4.tele.dk> wrote in message
> lg er super - og så slipper du for 'trådene'
> søren
det hjalp sikkert manden meget med en beslutning!...
hvis du vil svare så skriv dog lidt mere om dine erfaringer med de
monitorer!

Fra : p0rnflake

Dato : 23-05-01 15:23

Gider ikke skrive en lang forklaring om hvorfor - men jeg valgte LG 915FT+
da jeg skulle have en highend 19" - og er bestemt ikke blevet skuffet -
billedet er mindst lige så godt som på en Sony, hvis ikke bedre !!