Hvorfor f***** skal lyden være så elendig?
Fra : Martin Bak

Dato : 12-02-05 22:16

En ting er, at det kan være svært at kapere mange af bidragende til
MelodiGrandPrixet, men det da næsten helt ubærligt, når lyden er _så_
ringe.. Elendig balance og forfærdelig akkustik. Man kan da på ingen måde
vurdere sangene seriøst under de vilkår. Det må kunne gøres meget bedre.

--
Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 12-02-05 23:53

Martin Bak <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:culrlj$1a5u$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> vurdere sangene seriøst under de vilkår. Det må kunne gøres meget bedre.

_________

Det er selve musikken som er sådan. Du kan høre det dagligt på P3. Hvis der
skal ændres på det skal der helt andre grupper med og det skal styres af
tyske lydteknikere.
Lyden er altid fin i tysk tv`s slagershow.

Hilsen Åge

Fra : S. Sørensen

Dato : 13-02-05 01:13

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> tyske lydteknikere.
> Lyden er altid fin i tysk tv`s slagershow.

ROFL.. ja det skal da styres af tyske lydteknikere for ellers er det hele
håbløst... Ordnung muss sein.

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-05 13:37

On Sat, 12 Feb 2005 23:53:01 +0100, "Åge Halldorsson"

>Det er selve musikken som er sådan. Du kan høre det dagligt på P3. Hvis der
>skal ændres på det skal der helt andre grupper med

Den lader vi lige stå lidt !!

Var Kandis ikke med i aftes, plus en hel masse andre dansktopbands?
Der er håb for dig endnu Åge, hvis du dømmer det som værende ringe

/Alex

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 13-02-05 22:49

> [...]
>helt ubærligt, når lyden er _så_
>ringe.. Elendig balance og
>forfærdelig akkustik. Man kan da på ingen måde

Jeg har ved flere lejligheder brokket mig over lyden på DR. Jeg
tror ikke, det kun er et spørgsmål om akustik i salen, men også at
DR har en tilbøjelighed til at give musikken fuld hammer, så
sangeren bliver overdøvet.

Dette gælder ikke kun MGP, men alle live-musikoptagelser fra den
kanal. Måske jeg en dag skulle spørge dem selv, hvorfor de ikke
kan mixe ordentligt?

Vh. JIB