Klaptelefon, hvilken skal jeg vælge ?
Fra : Lee

Dato : 12-02-05 15:08

Hej med jer

Jeg står nu og skal til at vælge imellem de mange mobiltelefoner der er på
markedet, og tænkte at jeg lige ville prøve at høre jeres mening, før jeg
beslutter mig.

Jeg skal have mig en telefon der:

1. prioritet] Max pris: 2000,-
2. prioritet] Klaptelefon (så man ikke kan ringe op når den er lukket)
3. prioritet] Hurtig
4. prioritet] menu med mange muligheder
5. prioritet] God skærm med mange farver
6. prioritet] Design
7. prioritet] Lyd

Hvad siger i ?

Kan det lade sig gøre ?

På forhånd tak

Lee

Fra : BorreBoy

Dato : 12-02-05 16:11

"Lee" <lee@leenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3. prioritet] Hurtig
> 4. prioritet] menu med mange muligheder
> 5. prioritet] God skærm med mange farver

Se Z600.

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 12-02-05 16:17

> Hvad siger i ?
>
> Kan det lade sig gøre ?

Tjaeh, det kan det vel. SE Z600 er efter min mening alt for klodset, og har
dårlige knapper. Samsung E700 kan de ting du efterlyser, men har andre
mangler (har f.eks. ikke emailklient og bluetooth).

Udfra dine krav ville jeg vælge E700 (evt. E710).

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : BG

Dato : 12-02-05 17:35

On Sat, 12 Feb 2005 15:07:36 +0100, "Lee" <lee@leenet.dk> wrote:
> [...]
>3. prioritet] Hurtig
>4. prioritet] menu med mange muligheder
>5. prioritet] God skærm med mange farver

Kig på

Samsung x450
Nokia 2600

--
====================================== phone pages
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-02-05 17:43

"Lee" <lee@leenet.dk> wrote in message
> [...]
> 3. prioritet] Hurtig
> 4. prioritet] menu med mange muligheder
> 5. prioritet] God skærm med mange farver

Måske LG g5400, Motorola V500, Panasonic gd87, Siemens CFX65 samt en masse
andre klaptelefoner hvis du fx kigger på
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&priceinterval=3&producer=-1&product=-1&abonnement=11

Fra : Lee

Dato : 13-02-05 20:29

> Måske LG g5400, Motorola V500, Panasonic gd87, Siemens CFX65 samt en
> masse andre klaptelefoner hvis du fx kigger på
> [...]

Hmmm den Siemens der.... ikke ringe, når man tænker på prisen.

Er der nogen der har erfaringer med den ?

Mvh Lee

Fra : faugh

Dato : 12-02-05 18:15

"Lee" skrev d. 12-02-05 15:08 dette indlæg :
> [...]
> 3. prioritet] Hurtig
> 4. prioritet] menu med mange muligheder
> 5. prioritet] God skærm med mange farver

LG 7100
1599,-kr på:
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK
/El_BrowseCatalog-Start;sid=Xva5GPIRaWu5ZrAfZNZ6-fnDUoveE6vHzMM=?Catalog
CategoryID=qF7D4Qjowl0AAAD%2ef_FlHABO&filename=productpage_text

http://www.kandu.dk/

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 12-02-05 18:22

> [...]
> /El_BrowseCatalog-Start;sid=Xva5GPIRaWu5ZrAfZNZ6-fnDUoveE6vHzMM=?Catalog
> CategoryID=qF7D4Qjowl0AAAD%2ef_FlHABO&filename=productpage_text

Her er linket hvor det ikke knækker:

http://makeashorterlink.com/?Y2386267A

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-02-05 20:49
Fra : Lee

Dato : 13-02-05 20:03

> LG 7100
> 1599,-kr på:

Jeg har netop haft en LG og har fået pengene tilbage for den, fordi den blev
ved med at have ekstremt mange fejl.

Så jeg får nok aldrig lyst til at købe en LG igen.

Mvh Lee