Ericsson T610 lys i display + BT
Fra : Jasper Norman

Dato : 12-02-05 00:12

Hej.

Jeg har lige fået en Ericsson T610, og det undrer mig at der altid er
baggrundsbelysning på pauseskærmen (viser klokken) Er dette normalt? Det må
da tage en smule strøm, som er bedre anvendt på andre tidspunkter. Det er da
selvfølgelig rart at man kan se tlf. i mørke, men hvis det koster 30 min.
mindre taletid.....

Noget andet er Bluetooth.... Er det nogen der véd hvad det "koster" i strøm
at have BT tændt hele tiden? Jeg bruger konstant mit BT headset i bilen, men
det er jo lidt træls at skulle huske på, at slukke for BT, hver gang man
kommer hjem, eller ikke sidder i bilen. Véd nogen om det vil æde batteriet,
hvis jeg bare lader BT være tændt?

Mvh

Jasper

Fra : MOS

Dato : 12-02-05 09:02

Det er ganske normalt med det der bagrundsbelysning.

Og ja, BT'en æder en del strøm, når den er tænt.

BT headsettet bruger også strøm.

/MOS

Fra : BG

Dato : 12-02-05 11:31

On Sat, 12 Feb 2005 00:12:10 +0100, "Jasper Norman"
<Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote:
> [...]
>selvfølgelig rart at man kan se tlf. i mørke, men hvis det koster 30 min.

Dessvärre har jeg ikke dansk sprog i min T610 men jeg pröver på
svensk. Jag tror du godt kan förstå:

Välg Instillinger i huvedmenyen (alt #)
Välg Display alt (alt 2)
Välg Lys (alt 6)
Välg Automatisk (alt 2)
hvis der er På (alt 1) lyser skärmet ALTID

Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

--
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk

Fra : Jasper Norman

Dato : 12-02-05 14:58

> [...]
> Välg Automatisk (alt 2)
> hvis der er På (alt 1) lyser skärmet ALTID
>
> Börje, fra Sverige (undskyld sprogfejle)

Det fungerer bare alle tiders. Jätte bra!

Takk

/Jasper