Jeg hader DMI !!!
Fra : Ukendt

Dato : 11-02-05 21:28

Nu har jeg i over ½ år glædet mig til at skulle til koncert med Jon
Lord i Hamburg i morgen, og så prøver de sk... meterologer at stoppe
mig med en snestorm.

DET ER IKKE RETFÆRDIGT

/Alex

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 11-02-05 22:25

Alex Linaa <www.linaa.com> skrev:
> [...]
Jon
>Lord i Hamburg i morgen, og så prøver de sk... meterologer at

Det skal da stoppes omgående! Hva med at lægge sag an mod dem, og
som minimum kræve at de refunderer billetten?

Vh. JIB

Fra : Steen Suder

Dato : 12-02-05 00:13

Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> Nu har jeg i over ½ år glædet mig til at skulle til koncert med Jon
> Lord i Hamburg i morgen, og så prøver de sk... meterologer at stoppe
> mig med en snestorm.
>
> DET ER IKKE RETFÆRDIGT

Hvis man er til Jon Lord lader man sig ikke stoppe af en smule
snestorm... om man så skal gå til Hamborg!

;-I

--
Steen Suder

Fra : Armand

Dato : 12-02-05 00:20

Steen Suder wrote:

> Hvis man er til Jon Lord lader man sig ikke stoppe af en smule
> snestorm... om man så skal gå til Hamborg!

TV-vejret nævnte netop at de der skulle på skiferie ikke ville opleve
sne fra grænsen og til alperne.
Ud fra at du ikke nævner hvor i landet du befinder dig, kan det jo være
en storm i et glas vand (hvis du bor i Padborg) :-/

--
Armand.

Fra : Espen

Dato : 12-02-05 02:02

> Nu har jeg i over ½ år glædet mig til at skulle til koncert med Jon
> Lord i Hamburg i morgen, og så prøver de sk... meterologer at stoppe
> [...]

På med sneskoene Alex!

Mvh Espen

--
http://www.suell.dk - Get the picture?